hauken Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 mye kluss å skifte til facelift lykter på e39? med xenon? vet de står masse om de i forumet,men har aldri blitt helt klok på hva de koster,og om de kommer opp en masse feilkoder osv....
Haug530D Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Jeg kjøpte fra Koed, kom på ca 12-13000,- totalt da var det med Lykter, kabler og nivåsensor. Var ikke noe problem å skifte nei, følger en bra bruksanvisning med på hvordan det skal gjøres. Du får med alt du trenger i det settet, jeg kjøpte uten lyktespyling da jeg hadde dette fra før, men prisen blir omtrent den samme med lyktespyling. Jeg byttet fra orginale Pre-Facelift uten Xenon til Facelift med Xenon. Kommer ikke opp noen feilkoder uten du har den store kjørecomputern, dette omgås med de motstandene som følger med i settet.
hauken Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 har xenon,så eg har jo tennerne,dei koster jo fort 5 tusen,mener å ha lest at dei originale kan brukes etter litt modifikasjon?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå