Ivrig86 Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Etter oppfordring fra en innpå her har jeg bestemt meg for å lage en prosjekttråd... prøve iallefall.... litt slapp på datasida for tida ;P Menmen Jeg har hatt nærmere 25 biler på 4 år nå men dette er min første BMW Endelig sier mange hehe Å jeg er storfornøyd hittil iallefall og planene er igang for lenge siden... Kan jo fortelle litt om bilens fortid... Bilen er bygd hos et firma i tyskland... Wolfram Tuning Det er iallefall en 99 modell 320 som har gått idag rett under 112000. Fullt service hefte. Dette firma har bygd om bilen litt å satt på M3 hjulbuer bak,led lykter bak,M3 bakfanger,M3 eksos, 03-05 facelift med m5 riller i forskjermene, m tech 2 front, M3 speil også er det motivlakkert i midten av rattet som jeg syns er JALLA!!!! Dekselene i motorrommet var også lakkert å det så IKKE bra ut hehe Det står ledd baklykter på... 8x19 med et 47 forran og 9,5x19 med et 27 bak... snåle innpress :S Di ruller idag på 235.35.19 vredenstein piggfri dekk... Fikk med 215.35.19 og 255.30.19 men grunnet at jeg skal ha på noen spacere så skal det brukes andre dekkdimensjoner så disse er til salgs... Blir nok 215.35.19 forran og 245.35.19 bak eller om jeg holder meg til 235... Jobber på hoved Pirelli importøren i Norge så da er jeg vell pent nødt til å ha Pirelli på bilen Er litt derfor di dekka jeg fikk med skal selges også =) Så det blir enten den nye typen Zeronero som kommer nå eller Rosso... Står coilovere av ukjent merke på bilen å =) Så gleder meg til sommeren kommer så jeg kan få senket den mer framme, får ikke senket så mye nå grunnet 235 dekk forran. Planene mine er: Carbon panser CSL Carbon bakluke Carbon Toppdekseler(Kjøpt) Stabstag forran(Kjøpt) M oljelokk(Kjøpt) M matter M pedaler M fotviler M brekk Xenon i grøftelys og parklys Carbon diffuser Carbon Speil Carbon dørklinker om det finnes =) Carbon interiørlister+++++ Carbondekseler rundt sprederene i fangeren. Carbon luftfilter sats som er beregnet på M3... (Starter på frontkasseten å leder luft til filteret) Spacere også må jeg lage noe slags skvettlapper så lakken ikke blir stygg etterhvert. Endre sotingsfilmen på rutene fordi det nå er lystonede ruter med litt reflex i.... skal byttes til 35% mørke.... Leter etter noen mulige 19" eller 20" sommerfelger men ikke lett å finne noe mann liker med rette innpress osv. Di som står på nå skal lakkes svart blanke iallefall =) Jeg kjøpte bilen av en i stavanger, lørdag for to helger siden nå vell. Har ikke fått gjort stort enda grunnet litt dårlig med cash nå Men Fått fikset motorrommet midlertidlig for ble kvalm av å åpne panseret Oppdateringer kommer etterhvert =) Legger ved noen bilder av bilen og av motorrommet før å etter jeg lakka litt osv
M3 E 30 Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Dette er den peneste 320 jeg har sett og for en fin farge da
schviiin Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Den her var fin ja:) Blir bra med dei planane du har og.
Astri Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Ååå, e det den! Den e nydelige! Såg an på finn elle autodb den.
Ivrig86 Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 Her er bilde av motorrommet før jeg fikset det litt... Så enda værre ut i virkeligheten for det var en helvetes fargeforskjell + at lakken dekket dårlig... Så HELT jalla ut ! Hehe Legger ved et bilde bakfra også.... Gleder meg til å få på litt carbon å lakka felgene svarte.... Tror den blir fet da Men vekker allerede MYE oppmerksomhet =)
THE WOLF Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Endelig har du kommet deg inn her Christian=) Syntes du burde få på turbo på tralla di,kanskje du kjører fra Caroline veit du,hehe
Ivrig86 Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 Endelig har du kommet deg inn her Christian=)Syntes du burde få på turbo på tralla di,kanskje du kjører fra Caroline veit du,hehe Haha Med antispinnen av så går det sikkert... hehe den sto faen meg på sist =) Men tar meg litt i starten ja Blir isåfall kompressor =) Men andre ting som står først på lista =) Ja stemmer.... xenon i grøftelys og park glemte jeg
THE WOLF Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Er litt mer dreimoment i bilen til Caroline. Vi får montere xenon i gøftelys og park til uka,vi prates
Ivrig86 Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Skrevet Februar 23, 2008 Endelig har du kommet deg inn her Christian=)Syntes du burde få på turbo på tralla di,kanskje du kjører fra Caroline veit du,hehe Hvordan syns du motorrommet er blitt foreløpig da? HEhe Kommer carbon toppdekseler, chromma stabstag og cromma M oljelokk i løpet av uka også =) Det jallafilteret skal bort så fort jeg får kjøpt det jeg skal ha da bare så det er sagt hehe ;P
morteym Skrevet Februar 23, 2008 Skrevet Februar 23, 2008 Synd de har laga gjeller på skjermene foran.. men håper du ikke setter på m3-merker..
EirikL Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Feit bil! Godt å se at du har reddet motorrommet fra den sikre død. Enig i at gjellene ikke burde ha vært med, men det går greit så lenge du ikke lakkerer felgene svarte Det vil ødelegge helheten, synes jeg.
Gunnar Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Flott bil! Nå mangler bare at den går som den ser ut..
LianLi Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Hehe, nydelig den der ja Det er vel ikke bare bare å skifte skjermene bak til M3, er ikke skjermene festet til taket, så det må kappes også sveises på? : /
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå