Ivrig86 Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 Takker for bilder skryt å avantar;P Etter å ha sett gtr panseret til lyndgren live så syns jeg faktisk det var bedre at jeg kjøpte cleant panser... syns rillene var så tynne å bølgete.... Det var litt digg å se så jeg ikke kjøpte det alikevell:D... tror dere ikke det blir kult med svarte hjul på denne? Noen som kan photoshoppe?? =)
///Mysild Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 bare hyggelig ja, tøft det panseret ditt ble veldig usikker jeg... var fint med de som stod på nå egentlig... blir ikke fint med sorte! det er jeg helt sikker på... men kanskje noe så mørkt som panseret hadde vært stilig... litt fargekontraster som tar hverandre igjen... men ikke sorte... tror det blir litt rart... eller, man vet aldri, men har den følelsen ps: du bør ta vekk *ny bil* på overskriften din, og skrive bilder side 6 E46 M3 smg 04 *carbon* *bilder side 6* premiert! eller noe slikt...
Ivrig86 Skrevet August 18, 2008 Forfatter Skrevet August 18, 2008 bare hyggelig ja, tøft det panseret ditt ble veldig usikker jeg... var fint med de som stod på nå egentlig... blir ikke fint med sorte! det er jeg helt sikker på... men kanskje noe så mørkt som panseret hadde vært stilig... litt fargekontraster som tar hverandre igjen... men ikke sorte... tror det blir litt rart... eller, man vet aldri, men har den følelsen ps: du bør ta vekk *ny bil* på overskriften din, og skrive bilder side 6 E46 M3 smg 04 *carbon* *bilder side 6* premiert! eller noe slikt... Okay kanskje mørkegrå da... veldig veldig mørkegrå.... ville egentlig ha blanksvarte med en liiiiiiiiiiiiiiiiiiten stripe i bilens farge rundt....
vetu03 Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Nice den bilen der:) Hadde sett den før jeg da, men er utrolig pen og blir nok topp når du får på alle mods du vil ha på den. Kjøp Carbonfelger du:) Heheh!! Litt usikker på om den hadde kledd svarte, men det er det da bare å photoshoppe.
roysin Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 super nydelig bil ! sånn skal jeg ha en gang !!
Ad|oS Skrevet August 18, 2008 Skrevet August 18, 2008 Så kjent ut det bilde du har i avataren der Var hvertfall en veldig pen bil. Eneste jeg la merke til var at carbon-filmen på taket ikke var 100% rett skåret. Vil ikke satset på å få tak i svarte felger da bilen passer de som står på nå utrolig bra Tar gjerne bilder av den bilen igjen, helst på en litt bedre location hehe
Ivrig86 Skrevet August 19, 2008 Forfatter Skrevet August 19, 2008 Så kjent ut det bilde du har i avataren der Var hvertfall en veldig pen bil. Eneste jeg la merke til var at carbon-filmen på taket ikke var 100% rett skåret. Vil ikke satset på å få tak i svarte felger da bilen passer de som står på nå utrolig bra Tar gjerne bilder av den bilen igjen, helst på en litt bedre location hehe planen var å lakke di som står på for di passer bilen perferkt =) Ja utrolig dårlig lagt på den filmen... tror jeg skal ta det av å lakke taket svart isteden... Får se i vinter
Ivrig86 Skrevet August 25, 2008 Forfatter Skrevet August 25, 2008 I helga var det Elvefestival i drammen å i den sammenheng var det bilutstilling i en lokalpark... ca30 biler... MYE gromt... Jeg tror kanskje jeg var den eneste BMWen der... Å fikk pris for "show and shine" =) Ikke noe pokal men litt autoglym produkter =)
Alpine White Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 Gratulerer med premier En kjempefin bil med mods som kler m3`n
j_b Skrevet August 25, 2008 Skrevet August 25, 2008 fin bil! er det bbs ch felger eller? fin farge og fin senket!
Mr.Silver Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Det var ikke deg jeg møtte i Drammen for en mnd siden sånn ca vell?=) Stod under den broen sammen med Torkild i E36 M3n, og glemt navnet på han karen i den sorte E30 M3`n. Jeg å fruen var på tur til Danmark i E91`n med 20", om du husker ? Iallefall jævlig pen bil du har, å ikke minst gratulerer med premie
tmice Skrevet August 26, 2008 Skrevet August 26, 2008 Flott inspirasjon å se den vogna di!!! Må vel bli en slik til neste vår....
Ivrig86 Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 fin bil!er det bbs ch felger eller? fin farge og fin senket! Bare replica hehe... Takker =) Blir mere carbon bare penga kommer hehe
Ivrig86 Skrevet August 26, 2008 Forfatter Skrevet August 26, 2008 Det var ikke deg jeg møtte i Drammen for en mnd siden sånn ca vell?=)Stod under den broen sammen med Torkild i E36 M3n, og glemt navnet på han karen i den sorte E30 M3`n. Jeg å fruen var på tur til Danmark i E91`n med 20", om du husker ? Iallefall jævlig pen bil du har, å ikke minst gratulerer med premie Ja stemmer det Takktakk:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå