Ivrig86 Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Har hele tiden hatt lyst på Ess kompressorkit å i helgen satt jeg på med "hulken" for å få et lite inntrykk å det inntrykket ble BRA =) River seg løs som et ordentlig sinna helvete på 3 gir iallefall =) Å draget er helt annerledes i forhold til originalt så planen er vell kanskje å få spart litt å prøve å få på et sånt kit til sommeren etter jeg har fått betalt ned litt på lånet =) Det hadde vært rått =D Skal sjekke med BMW imorgen om det er byttet rådelager på min tidligere ellers skal jeg høre rundt om noen tar på seg det for meg så det er gjort iallefall =)
Hi-Fi Lasse Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 Har hele tiden hatt lyst på Ess kompressorkit å i helgen satt jeg på med "hulken" for å få et lite inntrykk å det inntrykket ble BRA =)River seg løs som et ordentlig sinna helvete på 3 gir iallefall =) Å draget er helt annerledes i forhold til originalt så planen er vell kanskje å få spart litt å prøve å få på et sånt kit til sommeren etter jeg har fått betalt ned litt på lånet =) Det hadde vært rått =D Skal sjekke med BMW imorgen om det er byttet rådelager på min tidligere ellers skal jeg høre rundt om noen tar på seg det for meg så det er gjort iallefall =) Tror vogna sparker fra seg med kompressor ja =) Mye må du ut med for kit fra ess? Faen å lyst jeg får på M3 når jeg ser din på cc.. helt sjukt
M3 Yngve Skrevet September 7, 2008 Skrevet September 7, 2008 ESS sitt kitt til 330 er enda grommere, det er skrue presse. Får mere nm og hk en V8 til M5 E39 mener jeg. Så en 330 er jo noe rimligere, men langt fra så tøff. Synd vi ikke fikk litt mere plass når vi var ute, men fikk jo et lite inntrykk. Går vel enda bedre enn det jeg fikk vist deg. Kompressor er tingen på M3.
Ivrig86 Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 Har hele tiden hatt lyst på Ess kompressorkit å i helgen satt jeg på med "hulken" for å få et lite inntrykk å det inntrykket ble BRA =)River seg løs som et ordentlig sinna helvete på 3 gir iallefall =) Å draget er helt annerledes i forhold til originalt så planen er vell kanskje å få spart litt å prøve å få på et sånt kit til sommeren etter jeg har fått betalt ned litt på lånet =) Det hadde vært rått =D Skal sjekke med BMW imorgen om det er byttet rådelager på min tidligere ellers skal jeg høre rundt om noen tar på seg det for meg så det er gjort iallefall =) Tror vogna sparker fra seg med kompressor ja =) Mye må du ut med for kit fra ess? Faen å lyst jeg får på M3 når jeg ser din på cc.. helt sjukt hehe ja faen det sparker godt =) Men er nok som ylindgren sier at bilen gjør nok mer enn han fikk vist meg Var så mange på banen.... vet ikke pris enda.... driver å prøver å finne mail til di.... finner bare til sverige så ber om litt hjelp fra ylindgren =D Han trodde 70 + moms men håper på litt rimeligere
Ivrig86 Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 ESS sitt kitt til 330 er enda grommere, det er skrue presse. Får mere nm og hk en V8 til M5 E39 mener jeg. Så en 330 er jo noe rimligere, men langt fra så tøff. Synd vi ikke fikk litt mere plass når vi var ute, men fikk jo et lite inntrykk. Går vel enda bedre enn det jeg fikk vist deg. Kompressor er tingen på M3. 330?? hehe M som gjelder vell Det er lissom M =).... 330 høres ikke like bra ut hehe men fiks meg no mail til ess folka;) Finner ikke noen i norge på sida dems..... Har pratet med BMW om rådelagra også... di skulle sjekke det for meg å sjekke pris på å bytte det der eventuelt men regner med det er DYYYYRT!! hehe var det ikke fra 01-03 det var produksjonsfeil på di a?? Mener det var derfor jeg ikke sjekket på denne.... men uansett lurt å bytte sikkert men kjipt å kanskje betale skjorta for å bytte det på verksted også setter jeg på kompressor etterhvert å da blir garantien på den jobben borte Nesten bedre å ikke bytte rådelager også vente til det eventuelt skjer no men tviler på at det skjer noe Så lenge oljettrykk osv er på stell så er det jo null stress ?? Får komme nedom deg en dag å hente staget
Ivrig86 Skrevet September 8, 2008 Forfatter Skrevet September 8, 2008 da ringte bmw meg opp Det kostet 18tusen på bmw med deler å jobb..... men.... =) Produksjonsfeilen var fra 01 til 3 måned 03... å min er produsert 10 måned 03 =) Så ingen vits å bytte rådelager sa di =) Så da sparte jeg 18tusen der hehe.... Så lenge mann passer på at olja ikke blir altfor varm så burde alt gå bra.... nå skal ikke jeg kjøre like hardt som deg (ylindgren) heller så
vetu03 Skrevet September 9, 2008 Skrevet September 9, 2008 Så bilen din på rudskogen, sinnsykt pen bil.. Så jeg og anders87 stod litt å titta på den der.. Kompressor på den hadde blitt rått, fikk du med deg den sorte e46 m3n med kompressor som stod nede på utstillingen da? Ossen er du fornøyd med K-sport bremsene? litt lyst på sånne selv!!
Ivrig86 Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Så bilen din på rudskogen, sinnsykt pen bil.. Så jeg og anders87 stod litt å titta på den der.. Kompressor på den hadde blitt rått, fikk du med deg den sorte e46 m3n med kompressor som stod nede på utstillingen da?Ossen er du fornøyd med K-sport bremsene? litt lyst på sånne selv!! ja så den... litt anonym men hehe den hvite oppå hovedplassen var helt syyyyyyyyyyyyyyyyyyk =) Skal sende ess i sverige en mail nå =) Den gule å er nice... den kom på nettet ei uke etter jeg kjøpte min =(...... men den har ikke navi osv å er 01 modell uten smg da... jeg ville ha mest mulig utstyr =) Syns bremsene fungerer topp jeg =)
anders87 Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Den hvite var tilnærmet lik eyecandy ja Hehe.. Blir nok gromt med presse oppi motorrommet ditt.. La ut noen bilder av bilen din fra rudskogen i en annen tråd innpå her, kan godt legge dem ut her også hvis du vil det
Ivrig86 Skrevet September 10, 2008 Forfatter Skrevet September 10, 2008 Den hvite var tilnærmet lik eyecandy ja Hehe..Blir nok gromt med presse oppi motorrommet ditt.. La ut noen bilder av bilen din fra rudskogen i en annen tråd innpå her, kan godt legge dem ut her også hvis du vil det Ja gjør det Jeg sto litt å glodde på din å =) Fiiin den
M3 Yngve Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Ring 41558555 da kommer du til skjefen liksom på ESS. Han er en over hyggelig kar, så kan du jo spørre om mail adressen dems. Har ikke den data maskinen her, som jeg har lagret mail adressen til. Lykke til. Så fint at du slapp å skifte rådelager da. Min bil var også en sånn ikke råde bytte bil. Er vist bare noen mod.
anders87 Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Here it goes! Er bare tatt med mobilen min da men.. Var du en av de som satt bak de to E36'ene eller på bilde 2 jeg la ut eller? Tenkte og gå bort og spørre, men fikk kalde føtter Heheh.. Og BTW, thanks
j_b Skrevet September 10, 2008 Skrevet September 10, 2008 Ring 41558555 da kommer du til skjefen liksom på ESS. Han er en over hyggelig kar, så kan du jo spørre om mail adressen dems. Har ikke den data maskinen her, som jeg har lagret mail adressen til. Lykke til. Så fint at du slapp å skifte rådelager da. Min bil var også en sånn ikke råde bytte bil. Er vist bare noen mod. han karen der heter Hans. og er kjempe hyggelig ja. men skal du sette på det nå snart eller til våren?
Ivrig86 Skrevet September 11, 2008 Forfatter Skrevet September 11, 2008 Ring 41558555 da kommer du til skjefen liksom på ESS. Han er en over hyggelig kar, så kan du jo spørre om mail adressen dems. Har ikke den data maskinen her, som jeg har lagret mail adressen til. Lykke til. Så fint at du slapp å skifte rådelager da. Min bil var også en sånn ikke råde bytte bil. Er vist bare noen mod. han karen der heter Hans. og er kjempe hyggelig ja. men skal du sette på det nå snart eller til våren? Det blir til våren... etter mine kalkulatorferdigeheter så blir det 80000 tusen med moms.... da dollaren er 5.86 ca ... skal ringe å høre =) Nei var ikke meg som satt der Sto nok ved banen å glana =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå