Gunnar Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Jeg ville veid den, og finner du ut at du er i grenseland for nedregistrering med en eller to personer ville jeg putta i manuelle stoffseter uten nakkestøtter bak, etc. under godkjenning. Fjerna reservehjul til fordel for dekkrep på boks (hvis dette er godt nok).. nå er det jo manuelle seter i din, men skinnsetene pleier å veie en god del mer enn stoffseter. 30-40-50kg fra eller til kan fort bety en person ekstra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 De Hartge felgene, de skulle jeg gjerne sett mer på Sender du meg en PM? Har ikke bilde av felgene som er til salgs, men har selv sett dem. De er helt nye, med nye dekk meget pene. 8,5 og 9,5 x 19" med 235/35-19 og 265/30-19. Kan sende deg PM eller sms ang.pris og slikt hvis du e int De er like felgene som jeg hadde på den gammle bilen min, men til 5serie såklart: Som jeg har nevt før tror jeg godkjenning av bilen som 5 sete blir vansklig. Men 4 seter er fullt mulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Send meg PM du.. Er interessert.. De felgene som står på nå er litt for mye kantsår i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Reservehjul eller ikke tror jeg BT ikke legger seg opp i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Hadde en salgstråd ute på denne bilen. Men har nå besluttet å beholde den allikevell:) Kommer heller til å sette den i garasjen en stund frem til den er endelig godkjent, og heller skaffe meg en brukende bruksbil.. Så da blir det en del forandringer i planene med bilen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Hørres bra ut Ka e planene da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martsimo Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 Nytt eksos annlegg,nye felger, bye baklykter og xenon i grøftelys også.. Proff toning av alle ruter.. Ellers så blir det ikke så mye mer.. En oppgradering på stereo er allerede påbegynt så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå