Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Takk for bra tips. I forhold til at jeg bor i Oslo sentrum og parkerer på gate og det koster sinnsykt mye å forsikre en bil som MINI som klassifiseres som en "risiko-bil" så tror jeg ikke jeg skal gå for S'en, dessuten har jeg ikke kjørt bil så lenge så 120hk holder nok i massevis for meg :-)

Tror nok jeg kommer til å ende opp med en 2005 med relativt lav kilometerstand. Kan ikke gå over 200.000, med mindre jeg kanskje kutter ut utenlandsferie i år da, må se an den litt når feriepengene kommer ;-)

Har tenkt på MINI One og, men den selges kun helt ensfarget og jeg vil gjerne ha kontrastfarge på tak og speil og striper foran. Sjekket opp at man kan få satt på striper for 2300kr, noen som vet hvor mye omlakkering av tak vil komme på?

Skrevet

Ring og hør forsikringen blir på de ulike modellene, spesielt hvis dette er din første bil som skal stå på deg selv..

Tror kanskje Cooper S vil være enklere å selge senere?

Skrevet

Glem One, omlakkering og de sakene der. One har et veldig lavt utstyrsnivå, og siden bilen i utgangspunktet var billig ble mange levert med relativt lite utstyr. Jeg har ikke så mye erfaring med One (kun prøvd en i noen timer) men intrykket jeg fikk var at den var litt i det tregeste laget.

Husk at en 2005 Mini Cooper har 115 hester, ikke 120 som du nevnte. Det er den nye modellen som har 120 hester.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...