GSS Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Frambremser fra e34 540 selges. Skivene er slitt, kalipperen sitter ikke men bør kanskje ses over før bruk. Etter hva jeg har forstått er disse bremsene bolt-on på all e34. Gi bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mars 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 11, 2008 Ingen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 Fortsatt til salgs Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Til vilken pris? Hadde vert moro og prøvd og tilpasse e23n min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Og Har 540 kalipere bak du kan få Kim... Må overhales da de er demontert for lakking. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Juli 5, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 5, 2008 Til vilken pris? Hadde vert moro og prøvd og tilpasse e23n min.. Høyeste over 500 kr f.eks? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Jeg får vell starte på 505 da... Takk hofstad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Bare Morro KIM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Passer disse på M5? Eller blir de for små? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 5, 2008 Share Skrevet Juli 5, 2008 Tror ikke blir for små, men det er min mening. Rimelig heftig stoppekraft i disse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Passer disse på M5? Eller blir de for små? De var greie bremser på M5n din når jeg prøvkjørte den for tommy i vår Går den som den skall nå eller? Husker tidligere eier ble forviret når min gamle 745i gikk bedre Har ikke M5 større bremser en 540? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Joda bremsene funker dem Men gikk den ikke som den skulle før? Hva var galt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kim@etnorgeikrig.com Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Vill Tro den gikk i nødprogram eller noe. Tror tommy har en lang tråd om dette på ccn forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet Juli 6, 2008 Share Skrevet Juli 6, 2008 Hvordan finner jeg ut om den går i nødprgram da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid B Skrevet Juli 9, 2008 Share Skrevet Juli 9, 2008 Hei kunne gjerne tenkt meg disse bremsene. kan gi 550 for de.. er skivene mye slitt, eller bare liten slitekant? å har du muligheten til å sende de, eller ta de med hvis du skal nedover til gatebil til helga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå