Gå til innhold

e36 318is som går dårlig

Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

Hei..ønsker ikke å lyge når eg sier min 318is har 95km`t på akkurat 2000rpm..kan filme de om du ikke trur meg.har venskliheter med å dra ut 4 gire ettersom eg nesten når 200.

En kompis av meg har samme bil bare 320 han har 75 på 2000 men på

bimmers vise de att han har større toppfart.

nokken som har ett fornufti svar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har et tips...det kan være skiftet diff, da drar den dårlig pga tung giring og turtallet blir lavt i forhold til km/t...tror min iS har 100km/t i 5.gir i ganske akkurat 3000rpm hvis jeg ikke husker feil.

2000rpm og 95km/t i 5.gir er ihvertfall feil...med mindre det er gigantiske hjul/dekk på den da, men så ikke sånn ut når jeg møtte deg i molde :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er eu-godkjenning samt diagnose test bestilt til torsdag neste uke, så da kommer oppdateringer!! skal ut å kjøre med utstyr i bilen, for å måle verdier på utslipp og luft osv.. blir spennende :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..ønsker ikke å lyge når eg sier min 318is har 95km`t på akkurat 2000rpm..kan filme de om du ikke trur meg.har venskliheter med å dra ut 4 gire ettersom eg nesten når 200.

En kompis av meg har samme bil bare 320 han har 75 på 2000 men på

bimmers vise de att han har større toppfart.

nokken som har ett fornufti svar?

Det er sikkert satt på 325/M3-diff på bilen din siden du har såpass høy toppfart. Regner med aksen ikke er så bra på denne da.

Men slår dere alle med 2.000rpm og ca 105km/t (men er jo automatgir da :lol: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vis noen lurer. så er det diffen fra han fra kr,sand sin 320 den med " svarte viperstripe" på :P

hvilken bil kommer diffen som står på min bil fra?

Synes du denne IS`n går like bra som andre IS`r iogmed at du har hatt IS`bil selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...