Gå til innhold

matsi`s BMW 320i ( Oppdatert!!! ting blitt gjort siden sist.

matsi
 Share

Anbefalte innlegg

Her er da min e 36 320i 97 mod.. Kommenter gjerne:P kom også med tips hva jeg kan gjøre..det største minuset med bilen er sommer felgene:( STÅL!!! off.. noen som har fine felger å selge si i fra;D den har snart runda 187 000 km.. noe ellers e kan si er vel at det er skinn =D2imvi8vgnds47nsr0nve.jpgbmn9v56uyja7u3zf3o2m.jpg358ytq9762ko837lddiw.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En fin bil som heldigvis ser helt original ut... noe som dessverre ikke er alminnelig med eldre E36 modeller. Behold den slik... "alle" andre aper jo bare etter hverandre med alt for store uoriginale felger og ekstra plastikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har først tenkt å skifte til grå blinkere.. siden e tror det passer best til fargen på bilen.. åsså skal e ha den lille delen du kan sette på org fangeren forran.. den mysild har bak.. :P soting skal jeg også ha.. alt bak. men først og fremst tror jeg det blir felger.. vet ikke enda.. skal sette opp en liste av hva jeg skal ha osv. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

w00t? åssen del som jeg har bak som du skal ha foran? hehe... blir vel litt vanskelig ;-)

felger, senk, og blink, så er du på god vei ;-) sotinga tar du selv... skru ut rutene ;-) simpelt...

så, hvis du har noe til overs, kjøper du m-front, og m3 kopi innsatsen til bak ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...