matsi Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Her er da min e 36 320i 97 mod.. Kommenter gjerne:P kom også med tips hva jeg kan gjøre..det største minuset med bilen er sommer felgene:( STÅL!!! off.. noen som har fine felger å selge si i fra;D den har snart runda 187 000 km.. noe ellers e kan si er vel at det er skinn =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turn-in Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Jeg har problemer med å se den. Bortsett fra i avataren da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2008 hehe.. merka det.. skjønte ikke helt åssen e lagg inn bilder.. men fikk det til nå det kommer fler bilder av interiøret.. skal bare få tatt noen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 En fin bil som heldigvis ser helt original ut... noe som dessverre ikke er alminnelig med eldre E36 modeller. Behold den slik... "alle" andre aper jo bare etter hverandre med alt for store uoriginale felger og ekstra plastikk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 her er noe bilder av interiøret. pluss litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_///M Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Finn bil. senke den. m3 fangere. finne felger og kanskje soting eller bare gardin bak. er etter min smak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 her er noe bilder av interiøret. pluss litt til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 det ble noe kluss her.. bildene ble lagt inn to ganger:P hehe.. gjør ikke noe det:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Finn bil. senke den. m3 fangere. finne felger og kanskje soting eller bare gardin bak. er etter min smak enig i denne kanskje bytte ut de oransje blinklysene også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Oransje er best! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 har først tenkt å skifte til grå blinkere.. siden e tror det passer best til fargen på bilen.. åsså skal e ha den lille delen du kan sette på org fangeren forran.. den mysild har bak.. soting skal jeg også ha.. alt bak. men først og fremst tror jeg det blir felger.. vet ikke enda.. skal sette opp en liste av hva jeg skal ha osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 w00t? åssen del som jeg har bak som du skal ha foran? hehe... blir vel litt vanskelig felger, senk, og blink, så er du på god vei sotinga tar du selv... skru ut rutene simpelt... så, hvis du har noe til overs, kjøper du m-front, og m3 kopi innsatsen til bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 heahe.. mente at e skal ha den innsatsen bak som du har.. ikke at e skal ha den forran.. tar litt som det kommer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 innsats?! har nok ikke innsats du... har m3 fanger men hadde det før hihi... hmmm... jeg mener at du heller bør spare de pengene på ei leppe, og kjøpe deg en m-fanger heller... blir finere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matsi Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 vetta faen.. hehe. den du solgte for 500 til han med den gull farga bmwen på bimmers treffet:P men e må se alt ann.. først skal e ha felger da:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå