Gå til innhold

Sommertreff Mo I Rana 13 - 15 juni (ACR)

Kiffe
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skal :) Har meldt meg på banekjøring faktisk :) Var der for første gang ifjor og det var utrolig moro! Et mye bedre bilarrangement enn Rudskogen synes jeg. Her var bilene i fokus, og fyll i skyggen, kontra rudskogen hvor det var omvendt. Koster MYE mindre også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aama: De har faktisk tre treff i år, og nr 2 går i slutten av juli. Men da må du søke på forhånd og ha en spesiell bil for å få være med :roll:

Disse treffene utvikler seg til å bli mer og mer driftetreff. Siste kvarter av hver hele time går til dette. Så da er det bakerst i køen og på'an igjen :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en teit tid å arrangere treffet på! kunne jo hatt det i fellesferien da, slik at vi som har lyst opp dit fra andre steder i landet har annledning å komme..

Har dere ikke helger på Vestnes?? De fleste som deltar på sommertreff er der fra lørdag til søndag.. Selv har jeg planlagt litt i forveien så jeg har vært der fredag-søndag.. Mest mulig kjøring!!

Og det at det har blitt mer og mer drifting føler jeg ikke at gjør så mye. Har fått kjørt fra meg så det holder uansett.

Har meldt meg på dette treffet, men ser nå at det er mulig at jeg må vente på treff nr.2 og 3 av ymse årsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo fredag og søndag som gjelder hvis du vil kjøre mye. Lørdagen er så mye oppstykket at det blir håpløst. Lange pauser mellom heatene er det også. Utålmodig som jeg er så dro jeg hjem :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo fredag og søndag som gjelder hvis du vil kjøre mye. Lørdagen er så mye oppstykket at det blir håpløst. Lange pauser mellom heatene er det også. Utålmodig som jeg er så dro jeg hjem :P

Da parkerer man bilen og fyrer opp grillen. Nyter en kotelett og et par pils i godt lag :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er en gjeng som skal kjøre sammen fra Namsos til Mo I Rana:p Vi stopper garantert på Trones for å spise litt, og eventuelt sammle opp flere for å kjøre sammen med oss:)

Vi er nå 8 stk. og vi kjører en BMW320, en Nissan 200SX, en campingbil, en vectra, en avensis stv med campingvogn så er det to til som skal joine oss med bil og campingvogn:p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...