Kiffe Skrevet Februar 24, 2008 Share Skrevet Februar 24, 2008 Noen som skal på dette treffet og eventuelt stille ut? Og skal dere stille ut under en klubb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Jeg skal nok dit ja! Pleier å være god stevmning på ACR! Virkelig å anbefale for de som ikke har vært der! Er nordeuropas beste bilbane. Våler, rudskogen ol blir bare go-cartbaner i forhold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 for en teit tid å arrangere treffet på! kunne jo hatt det i fellesferien da, slik at vi som har lyst opp dit fra andre steder i landet har annledning å komme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoCCe Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Jeg skal dit Men blir uten bil tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Jeg skal Har meldt meg på banekjøring faktisk Var der for første gang ifjor og det var utrolig moro! Et mye bedre bilarrangement enn Rudskogen synes jeg. Her var bilene i fokus, og fyll i skyggen, kontra rudskogen hvor det var omvendt. Koster MYE mindre også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Jeg skal. Blir mitt første "skikkelige" bane treff. Gleder meg som en unge til jeg skal blåse ren rørene på is'en rundt banen. Håper det blir litt samlet kjøring fra trondheim og omheng til ACR. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Aama: De har faktisk tre treff i år, og nr 2 går i slutten av juli. Men da må du søke på forhånd og ha en spesiell bil for å få være med Disse treffene utvikler seg til å bli mer og mer driftetreff. Siste kvarter av hver hele time går til dette. Så da er det bakerst i køen og på'an igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 for en teit tid å arrangere treffet på! kunne jo hatt det i fellesferien da, slik at vi som har lyst opp dit fra andre steder i landet har annledning å komme.. Har dere ikke helger på Vestnes?? De fleste som deltar på sommertreff er der fra lørdag til søndag.. Selv har jeg planlagt litt i forveien så jeg har vært der fredag-søndag.. Mest mulig kjøring!! Og det at det har blitt mer og mer drifting føler jeg ikke at gjør så mye. Har fått kjørt fra meg så det holder uansett. Har meldt meg på dette treffet, men ser nå at det er mulig at jeg må vente på treff nr.2 og 3 av ymse årsaker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Er jo fredag og søndag som gjelder hvis du vil kjøre mye. Lørdagen er så mye oppstykket at det blir håpløst. Lange pauser mellom heatene er det også. Utålmodig som jeg er så dro jeg hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Er jo fredag og søndag som gjelder hvis du vil kjøre mye. Lørdagen er så mye oppstykket at det blir håpløst. Lange pauser mellom heatene er det også. Utålmodig som jeg er så dro jeg hjem Da parkerer man bilen og fyrer opp grillen. Nyter en kotelett og et par pils i godt lag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Pilsen klarer jeg meg uten. Ellers hørtes det ut som en god idé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiffe Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 Noen av dere som skal stille ut da? jeg har lyst til å stille ut sammen med flere BMW-folk:-) eventuelt under bimmers.no;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasB Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 skal på så mange av treffa som mulig, får se hvordan det klaffer med turnus. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 tipper jeg skal ta meg en tur dit^^ har en del venner og slikt i sandnessjøen og omheng, så skal ta å slite med meg noen av dem å ta turen innom håper jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiffe Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Vi er en gjeng som skal kjøre sammen fra Namsos til Mo I Rana:p Vi stopper garantert på Trones for å spise litt, og eventuelt sammle opp flere for å kjøre sammen med oss:) Vi er nå 8 stk. og vi kjører en BMW320, en Nissan 200SX, en campingbil, en vectra, en avensis stv med campingvogn så er det to til som skal joine oss med bil og campingvogn:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå