bjarneb Skrevet Februar 24, 2008 Skrevet Februar 24, 2008 Hentet bilen i dag, og fikk 2 toere. greitt nok det, men "slakk, kingboltkule begge sider". da må jeg vel bytte begge bærearmene? og de er byttet på verksted for under 2 år siden og gått under 40000 km men det er vel ingen garanti på slitedeler sånn sett, er det vel? og i tillegg fikk jeg en toer på "retningslys feil farge bak" jeg har originale hvite blinklys med orginale gule pærer. de sa at pæren skiftet farge når den ble varm?? what to do? krype til korset og kjøpe nye bærearmer og pærer? pærene koster vel ikke så mye da, eller omprøving og klage? det er ikke et merkeverksted.
morteym Skrevet Februar 25, 2008 Skrevet Februar 25, 2008 Jeg mener bærearmene skulle vart lenger enn det, så da skulle jeg tro du ikke har fått de forsterkede bærekulene? Hadde prøvd å klage på det hvis det var hos bmw du bytta, men da bør du kanskje ha på noen orginale felger.. er ikke sikker på hvordan det funker. Jeg fikk forresten mine bytta på 79k km på utvida bmw-garanti (kosta egentlig rundt 8k). Grunnen til at garantien var utvida var at bærekulene var underdimensjonert fra fabrikk. Ang blinklyspærene, så er det jo bare å sette i oransje mens de er på kontroll. Pirkete folk da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå