Singda Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Sliter litt med luftmassemålern min som begynner å gi feil signaler eller noe sånt en gang iblant, det som skjer er at bilen plutselig dauer med engang jeg slipper clutchen å går veldig ujevnt og lavt på tomgang.. Men kobler jeg av LMM så stiger turtallet å jeg kan kjøre igjen.. men da sliter jeg med at bilen henger noe skikkelig.. at den holder igjen og plutselig kan den gå som bare det å er VELDIG ujevnt i registeret.. Kan det ha noe med at jeg har kobla av LMM å kjører overtrykk så får den lite luft og masse bensin? virker som den går greit under 1500 omdreninger før turboen lader... Når LMM er kobla på går den som en drøm, men probleme er da at den plutselig kan stoppe helt Noen meninger om hva det kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 bømp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Når du kobler av LMM så går den i en nødmodus. Når du har den på og den er dårlig, har det med dårlige signale og gjøre. Prøve ny luftmasse måler? diagnose? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Map bilen din å alt blir mye bedre da slipper du LMM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Map bilen din å alt blir mye bedre da slipper du LMM. Må vel ha en form for datasprut da vel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Map bilen din å alt blir mye bedre da slipper du LMM. Må vel ha en form for datasprut da vel Jaja, det visste jo ikke jeg Nå har jeg lært det å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ballder Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Map bilen din å alt blir mye bedre da slipper du LMM. Må vel ha en form for datasprut da vel Jaja, det visste jo ikke jeg Nå har jeg lært det å Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2008 ja nei datasprut har jeg ikke Har fungert fint før, men det jeg lurer på om det er noen andre som har opplevd at det er nesten umulig å kjøre uten luftmassemåler med turbo? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 ja nei datasprut har jeg ikke Har fungert fint før, men det jeg lurer på om det er noen andre som har opplevd at det er nesten umulig å kjøre uten luftmassemåler med turbo? Det er fult mulig ja, du har jo gjort det allerede? Men bilen vil aldri gå optimalt, eller i nærheten av det en gang. Motronic motorstyringen trenger LMMen for og styre bensintilførselen.. Utrolig nok fordi at den angir hvor mye luft motoren får Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 ja nei datasprut har jeg ikke Har fungert fint før, men det jeg lurer på om det er noen andre som har opplevd at det er nesten umulig å kjøre uten luftmassemåler med turbo? Det er fult mulig ja, du har jo gjort det allerede? Men bilen vil aldri gå optimalt, eller i nærheten av det en gang. Motronic motorstyringen trenger LMMen for og styre bensintilførselen.. Utrolig nok fordi at den angir hvor mye luft motoren får Ja fordi den funker jo helt fint i perioder men plutselig så drar den ikke i det hele tatt, så må jeg koble den av å da drar den men jæævelig ugjevnt har bestilt ny lmm nå, skal gi tilbakemld om det funker;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianS Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Map bilen din å alt blir mye bedre da slipper du LMM. Kan "MAP'e" den jeg;) Map står jo for manifold absolute pressure så må jo bli å måle absolutt-trykk i manifolden så går den som den skal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Map bilen din å alt blir mye bedre da slipper du LMM. Kan "MAP'e" den jeg;) Map står jo for manifold absolute pressure så må jo bli å måle absolutt-trykk i manifolden så går den som den skal? Må du ikke være så vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singda Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Map bilen din å alt blir mye bedre da slipper du LMM. Kan "MAP'e" den jeg;) Map står jo for manifold absolute pressure så må jo bli å måle absolutt-trykk i manifolden så går den som den skal? Hah^^ tviler litt på den egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå