Bonden Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Det skal gå med litt lirking å få det ut uten å demontere stabstaget.
en325ic Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 bruk 16 mm kopp med forlengere å ledd... så lirker du eksosen ned! men pass på!! kan være lett å knekk eller at du skrur ut boltene på turboen.. ikke arti det..
en325ic Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 hei litt angående veivhus ventilasjon! vist dere skal sjekke denne er det bare å la motoren gå på tomgang å skru av olje på fyllinglokket! er det filteret i orden vil det ikke skvette olje når du tar av lokket og lokket vil ligge der! er filteret tett vil det sprute olje når du åpner lokket å lokket vil ikke ligge av deg selv... sjønner? dette er en ting dere kan sjekke vist dere har olje forbruk å motoren er tett å fin
Moen Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Tar opp igjen denne tråden. Er det sånn at dette åndingsfilteret sitter på samme sted på en 2.0l diesel 150hk?
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 19, 2009 Skrevet April 19, 2009 Men nå benytter de ikke et filter, men en oljeseparator som ikke trenger å byttes i ettertid. Hvertfall det jeg fikk med i den lille "pakken"..
Moen Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Men nå benytter de ikke et filter, men en oljeseparator som ikke trenger å byttes i ettertid. Hvertfall det jeg fikk med i den lille "pakken".. Ok. Hvor var det du bestilte fra da?
BMW 2002 Fredrik Skrevet April 20, 2009 Skrevet April 20, 2009 Kjøpte fra min lokale BMW forhandler, de hadde den faktisk på lager av alle ting
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå