Hoem Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 Nå har jeg luftet som en gal den siste tiden, til ingen nytte. Vannpumpen er byttet, termostat ble byttet i slutten av desember. Finnes det ikke en jævlig lett måte å gjøre dette på ?
bmwt Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 blir den ventilen fremdeles ikke varm? dette problemet ditt har overhodet ikke noe som helst med blandingen å gjøre for å si det sånn...du vil ikke få noe form for kjøling om den ikke blir varm...har vært gjennom disse problemene gjentatte ganger...prøv også å lufte den på turtall....begynn alltid lufting av system på den lufteskruen som er nærmest motor,som regel på termostathus...
Hoem Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 Jo, den ventilen blir varm, som sagt tidligere. Det som er rart er om jeg kjører veldig hardt 80-170km/t Blir det varme i bilen.
xnett Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Jo, den ventilen blir varm, som sagt tidligere.Det som er rart er om jeg kjører veldig hardt 80-170km/t Blir det varme i bilen. Rense kjølesystemet eller bytte vannpumpe???
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå