Gå til innhold

Stereo i E39 sedan..


Anbefalte innlegg

Hei..

Har lest en del av de andre postene om dette på forum, men jeg tenker litt anderledes en hva andre spm har vært..

Har montert ny spiller.. (nye clarion med 7" motorisert flip screen). Og trukket opp signal, remote og strøm til forsterkere bak. Har også byttet høytalere.

Skal nå inn med subber og lurer litt på hvordan jeg skal få noe trykk inn i cupèn?? Bygde kasse slik at subbene sto på skrå mot skiluka i baksetet, men fortsatt ikke noe trykk inn.. Ble bare såvidt lyd.. Noe mer jeg kan gjøre?? Noe i hatthylla som ikke kan skjæres i?? :P

Har 2 stk Pioneer 3000W btw...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe... Men hvordan få 2 i samme hullet???:P Litt lite for begge subban.. Men ska nå egentli spill bra som æ har montert d no da.. For bægge står ca. 20 cm fra hulle på skrå innover.. Å d e ganske tett bak.. Ska vel egentli da funke på samme måte..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er rimelig likegyldig hvor mange elementer du bruker, poenget er jo at du må få det tett mellom frontbaffelen på kassa di og copén. Hvis ikke vil selvfølgelig bagasjerommet ta sin del. Effekten, som du trekker fram har iallefall ikke noen som helst betydning i denne sammenhengen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...