Kai-P. Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Driver og monterer stereoanlegg i den "nye" bilen min om dagen, noen som har et godt forslag til hvor et godt jordingspunkt kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 i vangen bak... mellom rommet der reservehjulet ligger og der som førstehjelpsskrinet er... er noen hull under plasten der, puss rent og kjør ned en skrue funket på min... 318? går utifra det er det du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Helt bak på høyre bjelke i bagasjen ved baklykta sitter det originale jordingspunktet for E36er som har batteriet bak. Står faktisk en 13mm mutter klar til bruk. Bruker alltid denne på kundebiler jeg monterer i. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 var den jeg tenkte på hehe... "godtforklart" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Februar 25, 2008 Share Skrevet Februar 25, 2008 Eller bolten til setebeltet bak.. Men har selv brukt bolten ved baklykta, den fungerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 mange gode forklaringer her, men en hovedregel er å bruke der d er best jord og minst støy i (men d må måles da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Februar 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 26, 2008 Helt bak på høyre bjelke i bagasjen ved baklykta sitter det originale jordingspunktet for E36er som har batteriet bak. Står faktisk en 13mm mutter klar til bruk.Bruker alltid denne på kundebiler jeg monterer i. Genialt, da bruker jeg selvfølgelig det jordingspunktet, takk for hjelpen, alle sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå