Gå til innhold

Mangler de under 27år respekt for andre billister?  

56 stemmer

1. 1. Mangler de under 27år respekt for andre billister?

• Ja
      16
    • Nei
      40

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå har jeg hatt lappen i 13 år, kanskje over gjennomsnittet her, og det jeg kan si, er at jeg var helt annerledes da jeg var 18 i trafikken.

Brukte omtrent aldri speil, blinklys eller kikka i blindsoner. Var også mye hissigere på å komme forbi, forbikjøring var tidsfordriv :)

Men sånn generelt tror jeg ikke alle blir bedre med årene, selv om det jo er det naturlige å tenke seg. Jeg opplevde en krasj og etter det ble jeg roligere på veien. Ser meg nøye til høyre for kryss osv.

Etter en slik opplevelse tror jeg de fleste lærer kort sagt. Et annet moment her er jo at jeg har blitt pappa og da roer man seg også :)

Men ja, min erfaring er at de ferske sjåførene har mere vanskeligheter med å holde flyten i trafikken, pga de ikke har tilegnet seg erfaring og forståelse av trafikkbildet.

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Jeg er 27 år og gir både titt og ofte ''finger'n'' ! De som fortjener den er gjerne de som stopper inne i rundkjøringa for å slippe inn andre! Selvom jeg kjører litt gris en gang iblandt vil jeg påstå at jeg har respekt for trafikken allikavel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...