Gå til innhold

Åssen lakk skal jeg ha på bilen min?  

54 stemmer

1. 1. Åssen lakk skal jeg ha på bilen min?

• orginal lakk (mauritiuz)
      46
    • orginal lakk med en eller annen effekt? eks?
      9

Anbefalte innlegg

Skrevet

da har jeg fått

- øyelokk

- bakrutesenker (selges da jeg ikke synes den ble noe fin på bilen min)

- M3 speil

jeg har også fikset litt mere på anlegget.

har laget 2 stk treplater til og legge over hullene i metallet under hatthylla de han som hadde den før klippet i dette. : ( tok de høytalerne jeg hadde foran før og satte de bak. bruke noe lim greier til og feste platene. så nå funker alt ;)

også kjøpt. ny sånn deksel foran viftestyringa. som er helt fint. også sånn lufte greie : p vet ikke hva disse delene heter. og få taki i noen blinklys til sideskjermene > 98 model.

vet ikke om jeg skal ha gamle blinklys eller nye blinklys på skjermene.. klarer ikke og bestemme meg. men tror det blir de nyere. det er litt finere.

fikset en som tar hele jobben med og pusse ned bilen og lakkere den + styling og deretter sette dette på. alt dette for 13tusen. sådet blir bra ;)

gleder meg som en unge. blir vell noen bilder etterhvert. bare jeg begynner og skru av litt deler osv ;)

• Svar 83
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

jepp. har ikke lyst til det selv heller men må det. selv om bilen akkurat er godkjent og bilen kommer fra tyskland. men er noe drit skulle jeg bli stoppa i teknisk kontroll : (

Skrevet

tror nok jeg får for de gamle.. fordi når jeg skal lakkere den slik at det er hull der til blinklys. så vis jeg blir stoppet så er ikke det noe stress. : ) men finest uten hull ja ;) er helt enig i det. men setter på blink på min jeg for sikkerhetskyld.

Skrevet

er bare 1'er feil på PPK så går jo igjennom så det suser.. :P

Men når det gjelder lakken.. Så varmer det mitt hjerte at flest har stemt på original fargen.. Effekter som flakes, glitter osv er i ferd med å bli "2005".. Det er i ferd med å bli slik som kameleon er i dag.. Jævli kult når det først kom, men jalla i dag.. Dessuten, originalfarge blir kanskje aldri helt MAXX, men det blir hvertfall ALDRI helt feil.. Og husk at vi nå går inn i en tid der hvitt og clean er in.. Selv 2-farget er i ferd med å bli "fjorårets" men greier kanskje henge med noen sesonger til.. Nei jeg mener helt bestemt at du skal gå for en clean, og pen look.. uten noen form for effekter i..

Skrevet

flott :-) jeg skal også bare lakke orginalfarge på min... flakses og alt det er ut! en kamerat her just lakket i muritz, og jeg skal love deg! det var en flott farge når den var nylakka ! sweet :-)

• 2 weeks later...
Skrevet

da ser det ut som følgende deler er på vei:

rieger bakrutesenker

clear tåkelys

front lykter og smoked corner light.

har også kjøpt lykteglass(smoked) sideblinklys og baklykter (clear smoked) til fattern sin bil (svart e39) får vell legge inn noen bilder av dette når disse delene kommer : )

baklyktene og fangerne har ankommet i dag. skal hente de senere i dag. gleder meg som en unge ;)

Skrevet

noen bilder av delene da : )

front:

yhj6sq0xr8z9ddq0o5u7.jpg

bak:

6fpobd80f0lfnfw7cdgg.jpg

side:

wtlapc3khxxxf9e6t2gt.jpg

baklykter:

jy6ru1gbm296xb5df9cm.jpg

har også lister og leppa til frontfangern samt diffuser til bakfangern. men lurer på angående sideskjørta da. jeg tok med det ene side skjørtet la det inntil kanalen min jekke hullene stemte ikke helt gikk litt over dem liksm?

men så tok jeg malen som fulgte med den gikk rett over.

så eneste jeg mangler for bilen blir sendt på lakker er den nye bakrutesenker ; )

venter lykter foran og tåkelys. har ikke kjøpt M lister enda, men det kommer vell etterhvert. : )

Skrevet

Ser veldig bra ut :) Du satte ikke på sideskjørtet feil vei da? Altså at høyre skjørtet ble satt på venstresiden? Da blir jekkfestene litt feil :) Prøv skjørtet på den andre siden og se om det stemmer da :) Bilen kommer til å bli lekker med alt dette montert :) Har du kjøpt originale deler? hvor handlet du isåfall? :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...