Gå til innhold

BMW E36 320i Coupe Full M-Tech mulig til salgs


Tronstad
 Share

Anbefalte innlegg

Som topic sier har en E36 320i 93 Coupe jeg lurer på og selge,

Er storfornøyd med bilen jeg! har hatt den over vinteren men det er jo alltids nye og andre ting som frister ! så lurer på om jeg skal selge !

det er lite rust på bilen, bittelitt i begge hjulbuene bak, og litt helt nederst på bagasjeluka under skiltet !

Bilen går veldig godt selv om den har gått langt (285) og den bruker ikke olje overhode ! og er veldig fin og kjøre !

Bilen har: Vader interiør

-M-Tech understell (nettop byttet topplager sto feilmonterte M3 topplager der?!) og div foringer i forstilling osv.

-Ojeskift på bilen i morra (helsyntetisk og filter)

-Scorpionn eksos (endestuss) fin lyd i bilen :)

-Pioneer 7" Flipscreen med fin oppløsning og ser pen ut !

har vært gjort ganske mye siden jeg kjøpte bilen (av Jesse) Har gått igjennom det elektriske i gulvet (på førersiden) grunnet at takluke, vinduer og sentrallås ikke fungerte, det fungerer som snus nå ! takluka går ikke opp så det blir åpning i taket grunnet noen stag oppi der visstnok.

Har nylig hatt 4hjul kontroll og stilling på bilen, byttet topplager, og byttet det som er av foringer i forstillinga på bilen på T-K bilverksted.

Når jeg kjøpte bilen i høst ble det byttet bremseskiver/klosser på alle 4 hjula og bremseslanger på begge foran, og nettop kjøpt ett nytt Varta batteri til bilen! samt det ble byttet bensin pumpe nå i jula også!

mere kommer jeg ikke på og si om bilen nå annet enn at den er utrolig god og kjøre, pen og se på ! og alt virker som det skal! (untatt takluken!)

så om dette ser interresant ut så gi meg bud :)

lqjvvp91xksk32wy9okq.jpg

s63tp20c88lvkeb3xdnm.jpg

wnxh2h5h9e8adicbkqtw.jpg

pfmbt32ldwgi31pntjjv.jpg

f9afr08bytarg3o7mtmh.jpg

9hvbc8yletj0mnlz35av.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...