Tronstad Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Som topic sier har en E36 320i 93 Coupe jeg lurer på og selge, Er storfornøyd med bilen jeg! har hatt den over vinteren men det er jo alltids nye og andre ting som frister ! så lurer på om jeg skal selge ! det er lite rust på bilen, bittelitt i begge hjulbuene bak, og litt helt nederst på bagasjeluka under skiltet ! Bilen går veldig godt selv om den har gått langt (285) og den bruker ikke olje overhode ! og er veldig fin og kjøre ! Bilen har: Vader interiør -M-Tech understell (nettop byttet topplager sto feilmonterte M3 topplager der?!) og div foringer i forstilling osv. -Ojeskift på bilen i morra (helsyntetisk og filter) -Scorpionn eksos (endestuss) fin lyd i bilen -Pioneer 7" Flipscreen med fin oppløsning og ser pen ut ! har vært gjort ganske mye siden jeg kjøpte bilen (av Jesse) Har gått igjennom det elektriske i gulvet (på førersiden) grunnet at takluke, vinduer og sentrallås ikke fungerte, det fungerer som snus nå ! takluka går ikke opp så det blir åpning i taket grunnet noen stag oppi der visstnok. Har nylig hatt 4hjul kontroll og stilling på bilen, byttet topplager, og byttet det som er av foringer i forstillinga på bilen på T-K bilverksted. Når jeg kjøpte bilen i høst ble det byttet bremseskiver/klosser på alle 4 hjula og bremseslanger på begge foran, og nettop kjøpt ett nytt Varta batteri til bilen! samt det ble byttet bensin pumpe nå i jula også! mere kommer jeg ikke på og si om bilen nå annet enn at den er utrolig god og kjøre, pen og se på ! og alt virker som det skal! (untatt takluken!) så om dette ser interresant ut så gi meg bud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30TurboTouring Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Februar 26, 2008 Share Skrevet Februar 26, 2008 Ca pris ja? Lyst å ta E30 ix som innbytte? Fikk flashback til min e36 coupe når jeg så denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 bilen lå for salg for 95 når jeg kjøpte den i høst, og er påkostet nesten 25 lapper etter det, har kvittering på det meste av det ! feel free too bid, skambud kan holdes inne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Kan virkelig anbefale denne bilen! kliss strøken!! dette er virkelig en "må ses" bil.. full m-tech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Kan virkelig anbefale denne bilen! kliss strøken!! dette er virkelig en "må ses" bil.. full m-tech Uteom speil da Men den var pen for det om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Kan virkelig anbefale denne bilen! kliss strøken!! dette er virkelig en "må ses" bil.. full m-tech Uteom speil da Men den var pen for det om Er speil på det øverste bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prebols Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Ser man det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Martin Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Ser ut som en fin og clean E36 dette! Og ikke minst helt rått interiør Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 Helt perfekt e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 skulle gjerne ha kjøpt interiøret ditt eg:) om du ikkje vil bytte med mellomlegg på svart sportskinn:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Captain Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Pen bil Leker litt med tanken om å gå tilbake til BMW igjen...du har vel gjort deg opp en mening om ca. pris du selger den for? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 bare interiøret er ikke til salgs desverre, la ut bilen for og se respons og om jeg anser bud som verdt til og selge bilen, om jeg ikke får noen bud jeg synes er fornuftig beholder jeg nok bilen og legger en 325 maskin i den og bygge turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tronstad Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 bilen er forresten senket 40mm, godkjent, bilstein dempere og eibach fjører sitter på den også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg