Kobar Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 vellykket treff på sørlandsparken:) ADIOS: legg ut noen bilder var på vei opp til evje, da jeg ble stoppet ca 2 mil fra evje av "satans uvesen" pga beltekontroll, siden jeg hadde prøveskilt på bilen min, og hadde med 3 pasasjerer, og hadde kjørelengde mellom kristiansand og stavanger, så hadde ikke jeg noenting der oppe å gjøre! så dem stod leeenge og diskuterte bak bilen deres, og kom fram til at jeg måtte snu og kjøre tilbake hvor jeg kom fra, og kjøre E39! fikk ikke lov å kjøre over "heia" hjem pga nettopp "streetmeet" på evje! fikktydelig beskjed om at dersom min bil ble observert på evje ville den umiddelbartbli avskiltet på stedet! høres litt hårreisende ut detta?? så ble ikke noe streetmeet på meg gitt Noen som har bilder derifra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 12, 2008 Share Skrevet April 12, 2008 hehe kjipt. men sånn er reglene var iallefall jææævli med biler, men var gøyest på bmw treffet. fikk tømt dekka og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Var helt sykt med biler på Evje, men skjedde vel egentlig ikke noe spesielt. Masse biler som kjørte opp og ned stripa, fulle folk som hang ut av bilene og LITT spinning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Så etter deg, men skjønner nå hvorfor du ikke var der Synd de skal være så pirkete på de prøveskiltene, men de hadde vel en dårlig dag... Noen her som ble bøtelagt på vei opp eller der oppe? Skjedde som sagt ikke så mye der. Stort sett køkjøring opp og ned stripa, men var jo greit å få pratet litt mer med en noen av dere. De eneste bilene de var verdt å se på var nesten BMW. Ikke så mye annet som var verdt å kikke på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spinx Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Ja var et velykket treff dette selv med det dårlige været. dirtydicky tror jeg så deg på evje har diffuseren din løsnet? ellers var det ikke så mange biler jeg kjennte igjen utenom mysild og maramarius. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Diffuseren var ikke alltid med eieren om å sitte på. Ikke bensinen for den saks skyld heller. Litt bilder: En del av bilene samlet ///Mysild sin nylakkerte E36 320i Min über-strøkne 328 Dj Feed sin 328 Ingen tvil om sponsor Onkel kom på besøk, men folk holdt seg i skinnet (hvertfall når politiet var der ) så de dro ganske snart Marararius sin 320 etter et par uhell i vinter En noe provisorisk løsning for å feste AE En ganske så strøken M-tech 2 kom også Puleberg sin cab. Treffets laveste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 E39 530d Mauro sin E46 320 cab Boddiz sin 318is Kobar sin 318is dirtydicky sin "318is" Beviset på at en E36 M3 coupe kan brukes som familiebil, her med kone og to barn i barnesete i baksete Og livsfilosofien er klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Puleberg Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Ja håper for andres skyld at jeg hadde treffets laveste. Til neste gang er den nok hakket høyere. Sliter med å komme ut av gården hjemme Var et bra treff da, tross været. Hadde vært konge å fått til like stort treff når det er litt varmere i været. Kansje en søndag så vi kan være utenfor senteret da? Flatere sladdebane der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Tror du og den E39 520en med todelt lakk stiller ganske likt. Han hadde vistnok for vane å rive den av (festa med 4 skruer). Tror min uten tvil var den høyeste. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Det ble ett bra treff. Synd det var så kaldt, å at det blåste. Dessuten punkterte jeg på vei ned fra Evje. Sikkert noen som så meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 AdIoS: E39 7(?!)30d?? Den var ny;) Men bra treff ja, og mye fine biler:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
onmymind Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 Jeg stussa og på den Hehe. Utrolig synd at jeg jobba, slik at jeg ikke var på selve Bimmerstreffe. Men ble med opp til Evje, og var jo konge det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 var et kult treff ja legg ut noen sladde bilder og da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmw 523iat Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 ser bilen min ble oppgradert til en 730d:) hehe, må si jeg likte ikke helt at du tok bilde av den unike patenten min på stripsene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3thecar Skrevet April 13, 2008 Share Skrevet April 13, 2008 strips er jo fint det bra treff ellers, masse folk. manglet bare varmen. men kommer jo den senere på året =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå