mpwr Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 noen som er klar for å brenne gummi =)=)=)=)=) Vet jo at du ihvertfall ikke sparer på gummien Hehe Får komme med nye bakdekk, så får vi se hvordan de er når jeg kommer hjem igjen. Satse på at jeg har fått brukt litt hehe =) viktig det =) brant jo ut et sett med nye dekk sist :/ ;P men er gøy så da er det bare å trø til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpwr Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 du er nok klar tenker jeg! gleder meg til å ut å sitte på hihi..ser jo ut som om vi blir en del stykker nå, så kan jo bli bra dette edit: morten, lær deg å bruke "endre" når du skriver to innlegg etter hverandre hehe er ikke så flink på data må bare få smelt på plass motoren å det =) ;P du har ikke noen gamle harde dekk liggenede? sånn som di på RSfelgene ? skal se på lageret mitt å om det er noen som er sånn halv veis brukbare blir morro =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpwr Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 endelig en fordel med strikkmotoren min Et enormt lavt forbruk av bakdekk tror jeg må få kjøpt meg en sånn hadde vært konge =) hadde blitt litt billigere ja hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpwr Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Høres kjempe gøy ut, men har dessverre ikke fått lappen tilbake da. Etter Mai er jeg klar! alex daaa... du trenger jo ikke lappen den lille veien få noen til å kjøre for deg i allfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mpwr Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 sikkert d blir den 12'te?? ja, har fri den helga derfor jeg velger å ha det da skal jeg skrive deg opp på kanskje? hehe... morten SKAL svi gummi MAURO: ja menne, kan du ikke få noen til å kjøre deg ut da (les, "kjøredinbil" ) hyggelig å hilsepå... og hvis vi får til et treff på kvelden, er det jo greit å ha sjofør det skal jeg, håper flere er med... meg må spares litt på dekka før streetmeet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 morten... hahah... du kan svar på alle på et innlegg tråden blir jo faen så lang når du gjør slik... hehe... bare skriv navnet til den du kommenterer og skriv i vei... se å få fiksa de sperrene de tøse!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rabies Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Se der ja... Begynner jo faktisk å bli en seriøs liste med folk nå, og enda er det over en måned til treffet;) Dette virker lovende. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 satser på at det blir streetmeet etterpå, så kommer jeg å lager litt blårøyk me sierraen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 hahaah ESAB sperre da eller? ja, virker jo som om vi kan bli noen folk... litt skuffa over de som ikke har svart på pm eller her... prøver å få til noe felles, og så gidder ikke folk å gi en vink ei gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 hahaah ESAB sperre da eller? ja, virker jo som om vi kan bli noen folk... litt skuffa over de som ikke har svart på pm eller her... prøver å få til noe felles, og så gidder ikke folk å gi en vink ei gang... Men de som har svart har ihvertfall vært positive da Og fornøyd med at du tar initiativ ;D Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 ja, det er sant :-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 fått tak i cosworth sperre så slipper den å bli så jæveli å kjøre me te vanelig blir bra det, tenkte jeg skulle ut å teste den på treninga på nafbanen vist æ får ann på før helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mauro Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Ser ut som jeg har skaffet meg sjafør... Om ikke tar jeg kaaaaaanskje sjansen selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Mars 3, 2008 Share Skrevet Mars 3, 2008 Kommer hvis jeg får tak i en annen bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 3, 2008 det er ikke feil alek!! må være med en tur til søndag hvis det er blaut skal på jobb på kvelden da, så rekker å være med mens det er dekk og håp igjen! mauro: ikke kjedelig!! ole:skriver det opp på kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå