Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ønsker å kjøpe bmw 530ix stasjonsvogn(2005-2006)..

Er det noen her i forumet som kjenner til en slik bil.Finner ikke noen til salgs her i landet.Vurderer import fra usa.

Tar med glede råd om import fra usa.

mvh,Samir

Skrevet

Hei!

Vil fraråde deg å kjøpe så ny bil fra USA. Vet ikke hvordan det er med E61, men E70 (X5) er et hel***** å konvertere til "Norsk" bil. Vet ennå ikke om noen har fått det til. På E70 er bla. radiosystemet forskjellig fra europeiske biler. Siden E60/E61 er svært lik i oppbyggingen, vil jeg tro du får like problemer med den.

Skrevet
Hei!

Vil fraråde deg å kjøpe så ny bil fra USA. Vet ikke hvordan det er med E61, men E70 (X5) er et hel***** å konvertere til "Norsk" bil. Vet ennå ikke om noen har fått det til. På E70 er bla. radiosystemet forskjellig fra europeiske biler. Siden E60/E61 er svært lik i oppbyggingen, vil jeg tro du får like problemer med den.

Takk for svar, viste litt det med radio men var ikke klar over at det er et generelt problem på hele radio systemet..hmm det må jeg finne ut av.

Skrevet

Jeg ville heller ikke handlet bil fra USA. Grunnen er enkel, på de nyere BMW'ene får man de überstygge refleksene på støtfangeren og man får et speedometer med både miles og km/t. De X5'ene som ble importert fra USA og som var i Norge før de kom i salg står til salgs ennå, blir ikke solgt..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...