bimmerlund Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 hei trenger noen tips for vordan man fester breding og styling på e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Springsteen Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 det kommer vel an på hva breddingen er laget av, og hvilken styling det er snakk om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerlund Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 27, 2008 det er m3 evo 2 stylinga breding og fangere. er laget av glas fiber men har aldri stylet bil før og vet ikke åssen jeg skal fikse det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klubba Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 breding skall vel limes på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 glassfiber spakkel;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 glassfiber spakkel;) hehehe....gjerne ikke det mest holdbare? Hvis du aldri har gjort noe slikt med en bil før så blir det gjerne litt mye å starte med noe slikt? Er jo mer du må gjøre enn å lime på plasten også, regner jo med at du faktisk vil ha en bredere bil enn bare en som ser bredere ut. Tenker på innerskjermer og slikt. Nå kan jeg ikke si at jeg er noe geni el at jeg har gjort det før. Men jeg ville iallefall limt/poppet fast stylingen og brukt glassfiber i skjøtene mellom karosseri de nye skjermene. Og deretter sparklet oppå.. Kun sparkel i skjøter, el som festemateriale holder iallefall ikke i lengden.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andybooy Skrevet Februar 27, 2008 Share Skrevet Februar 27, 2008 glassfiber spakkel;) hehehe....gjerne ikke det mest holdbare? Hvis du aldri har gjort noe slikt med en bil før så blir det gjerne litt mye å starte med noe slikt? Er jo mer du må gjøre enn å lime på plasten også, regner jo med at du faktisk vil ha en bredere bil enn bare en som ser bredere ut. Tenker på innerskjermer og slikt. Nå kan jeg ikke si at jeg er noe geni el at jeg har gjort det før. Men jeg ville iallefall limt/poppet fast stylingen og brukt glassfiber i skjøtene mellom karosseri de nye skjermene. Og deretter sparklet oppå.. Kun sparkel i skjøter, el som festemateriale holder iallefall ikke i lengden.. nei sa ikke de var holdbart heller:p men bruk pop nagler ja, har prøvd dette selv litt, er ikke så alt får vanskeli når man først setter igang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerlund Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 og en er jo 5cm brei på vær side så blir 10 cm til sammen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 og en er jo 5cm brei på vær side så blir 10 cm til sammenjavel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KGB Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 sica Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Poppnagler først også glassfibersparkel i overgangene fra breddeskjerm til karossen. Kapp bort hjulbuene og lag nye innerskjermer i alu eller stål, så får du på breiere dekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Jeg ville nå brukt glassfiber duk under sparkelen. Eneste sparkel gjør er å sprekke Til og tette sprekker/gliper og binde deler sammen er det ikke mye holdbart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå