Gå til innhold

bmw e30 evo2 syling prosjekt


bimmerlund
 Share

Anbefalte innlegg

glassfiber spakkel;)

hehehe....gjerne ikke det mest holdbare?

Hvis du aldri har gjort noe slikt med en bil før så blir det gjerne litt mye å starte med noe slikt?

Er jo mer du må gjøre enn å lime på plasten også, regner jo med at du faktisk vil ha en bredere bil enn bare en som ser bredere ut. Tenker på innerskjermer og slikt.

Nå kan jeg ikke si at jeg er noe geni el at jeg har gjort det før. Men jeg ville iallefall limt/poppet fast stylingen og brukt glassfiber i skjøtene mellom karosseri de nye skjermene. Og deretter sparklet oppå..

Kun sparkel i skjøter, el som festemateriale holder iallefall ikke i lengden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

glassfiber spakkel;)

hehehe....gjerne ikke det mest holdbare?

Hvis du aldri har gjort noe slikt med en bil før så blir det gjerne litt mye å starte med noe slikt?

Er jo mer du må gjøre enn å lime på plasten også, regner jo med at du faktisk vil ha en bredere bil enn bare en som ser bredere ut. Tenker på innerskjermer og slikt.

Nå kan jeg ikke si at jeg er noe geni el at jeg har gjort det før. Men jeg ville iallefall limt/poppet fast stylingen og brukt glassfiber i skjøtene mellom karosseri de nye skjermene. Og deretter sparklet oppå..

Kun sparkel i skjøter, el som festemateriale holder iallefall ikke i lengden..

nei sa ikke de var holdbart heller:p men bruk pop nagler ja, har prøvd dette selv litt, er ikke så alt får vanskeli når man først setter igang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...