M6 Bjørn Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Min gamle E38 er til salgs,et meget bra eksemplar... http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... T.svl=Link Har møtt nåværende eier flere ganger etter jeg solgte bilen til han,en meget hyggelig mann.Han er medlem i BMW klubben og har også en utrolig flott M635CSi i garasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ron Jeremy Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Lekker bil absolutt, med en meget riktig farge til E38! Men manuelt klima, tror det er første gang jeg har sett. Hvor mye suppe bruker denne herligheten da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 28, 2008 Det er vel manuelt klima i den forstand att du stiller bryteren på 22 grader så holder den 22 grader.... Bensinforbruket er slett ikke værst,kommer an på kjørestil selvfølgelig.Men den bruker en del mindre bensin enn min nåværende bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 mindre bensin enn e32?ALLE biler bruker mindre enn e32..er seriøst lei av å fylle bensin på sjuern min også... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Februar 28, 2008 Share Skrevet Februar 28, 2008 Den 740 er helt utrolig. Bare synd den ligger for salg nå noen mnd før jeg får handlet. Hadde handlet uten å tenke om min bare hadde vært solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg