Gunnar Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Boyd Coddington som driver sjappa i "American Hot Rod" på Discovery er død.. http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artik ... tid=502537 Triste greier, kun 63 år gammel. Gutta der har ihvertfall gitt meg mye underholdning - så på det senest i går!
Azeton Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Dette var ikke bra.. Han kunne ihvertfall design! Tro hvem som skal videreføre designen hans nå?
StianA Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 satt akuratt og leste dette på vg nå dette var triste greier.. han var i hvertfall en flink designer
-Sammy Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 nååh dette var triste nyheter.. Så endel på serien jeg også, mye fett som trilla ut av lokalet deres. All respekt og ære går ut til vår mann Mr. Coddington
ThomasB Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 uffda, ser mye på american hot rod, utrolig dyktig mann, men lederevnene kan vel diskuteres.....
Hanzo/// Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 synd dette. Boyd er en mann som har gjort utrolig mye for hot-rod byggerene i usa. Kanskje duane tar over på verkstedet nå? Kanskje bluebear kommer tilbake??
Hansh Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Trist.. Synes det var litt mye krangling i programmet, men bygget mye fint!
m3rnie Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Trist å høre OT, men noen som vet hva som feiler han høye rare i american chopper? han som kun såvidt beveger haka når han snakker...
Springsteen Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 knakk kjeven på snowboard mener jeg å huske..er iallefall boltet på noe vis men han er vel gått over til chip foose for en stund siden??
Hyggmaister Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Uff...Dette er jo bare trist...En fantastisk bilbygger! Hva skal skje med boyd coddington's nå da? Bluebear kan vertfall ikke ta over sjappa!! Kunne isåfall heller sett Duane i en lederstilling. Men dette er ingen tid for å diskutere dette..RIP
Mr.Silver Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Veldig synd dette da, hadde peiling han mannen der. Lederevnene tror jeg var bare bra, men han hadde jo til tider mere apekatter enn skikkelige folk under seg;) Han som har knekt kjeve på American Hot Rod kræsjet ikke han under en testkjøring på en slikt tørrlagt innsjø da? Syntes å huske dette ble snakket om i en tidlig episode av American Hot Rod. Han på American Chopper har jeg ikke sett.
erl1d Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Trist sak dette, mange fete biler som har blitt laget under denne mannen ! Må si jeg sånn rent underholdningsmessig har mer sansen for gutta i American Chopper, for mye mas og tull i American hotrod. knakk kjeven på snowboard mener jeg å huske..er iallefall boltet på noe vis men han er vel gått over til chip foose for en stund siden?? Var vel i en ulykke med en av bilene til Boyd han klarte å ødelegge seg. Han og Boyds sønn var ute og kjørte hardt på en saltsjø, rullet og knuste halve ansiktet...
SondreLM Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 Det er Charlie som har gått over til Chip Foose. R.I.P Boyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå