lagrinn Skrevet Februar 28, 2008 Skrevet Februar 28, 2008 som topic sier, hvordan gjør mann dette? har søkt i forumet men finner det ikke. bilder er veldig fint viss noen har det på lur takker får svar
lagrinn Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Skrevet Februar 29, 2008 jepp, veit at man skal kortslutte en en av punktene i denne diagnosekontakten mot jord, men husker ikke vilken, veldig greit får dem som tar servicer selv i alle fall
Hansh Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Har dette et eller annet sted uten å huske hvor, men aldri tatt sjansen på å bruke det. Hørt en del snakk om at det kan gjøre en del skade og.. Har i stedet fått det gjort hos en kamerat som jobber på verksted. Har vurdert å kjøpe eget instrument for dette, koster ikke så mye..
Mafia Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Jeg har og slitt en del med dette på min E36, så ringte jeg til Jæger sentrum, som er BMW forhandleren i Bergen. De sa det bare var og ta med bilen opp, så gjorde de det helt gratis. Hør med din lokale forhandler og, så ordner det seg nok.
Hansh Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Jeg har og slitt en del med dette på min E36, så ringte jeg til Jæger sentrum, som er BMW forhandleren i Bergen. De sa det bare var og ta med bilen opp, så gjorde de det helt gratis. Hør med din lokale forhandler og, så ordner det seg nok. De gjorde det gratis for meg en gang og da jeg var oppe og kjøpte en del!
Mafia Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Ja, men denne gangen skal ikke jeg gjøre noe annet... Så forstod på de i telefonen, at dette kostet ikke noe.
Hansh Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Ja, men denne gangen skal ikke jeg gjøre noe annet... Så forstod på de i telefonen, at dette kostet ikke noe. Kjekt å vite, og bra at noen vet hva god service er. For de som måtte finne på å dra dit nå for å få det gjort er det jo og mulig å se både en ny hvit M3 og min far sin nye bil som står til klargjøring!
Mafia Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Hvorfor hvit om jeg tør spørre? M3 er jo en av de kuleste bilene som finnes, men hvit?
tonyku Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 http://www.unofficialbmw.com/e36/electrical/e36_reset_service_lights.html Les litt her så kansje du finner ut.
Mafia Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 http://www.unofficialbmw.com/e36/electrical/e36_reset_service_lights.htmlLes litt her så kansje du finner ut. Hvorfor ikke bare kjøpe en http://www.bimmerzone.com/resettool.htm som passer din bil... så slipper du koble feil, og evt. kortslutte noe...
tonyku Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Har ikke lappen jeg så bilen ruller ikke langt nok til at jeg skal trenge å bytte no olje eller resette service indikatorn
Hansh Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Hvorfor hvit om jeg tør spørre? M3 er jo en av de kuleste bilene som finnes, men hvit? M3'en er dessverre ikke den min far skal ha, han skal ha en E90 318i, men begge hvite og synes begge ser bra ut med den fargen, spesielt E92! Min far elsker å gnukke på bilen sin og så den kommer trolig alltid til å være skinnende hvit.
Mafia Skrevet Februar 29, 2008 Skrevet Februar 29, 2008 Hehe, smaken er som baken. Jeg kommer ikke til å kjøpe hvit bil selv, synes nesten det er like stygt som camelon.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå