Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trur ikkje seta hadde hatt slik slitasje på sidestøttene om bilen var gått 8000. Alt skal jo se nytt ut..Tillåme mine sete e finare enn ditta å min er jo gått 114000..Her er det noe hummpugg

Skrevet
Ta kontakt med tidligere eiere, evt se i servicehåndbok og ta en NØYE gjennomgang av bilen. På 8800km forventer man at alt i interiør/motor er strøkent.

Det finnes vel også en device man kan sjekke om instrumentpanelet er tuklet med..

Hvis bilen bare er gått 8800km, så er det vel ennå ikke tatt noen servicer på den..!! Hmmm, 8 år gammel motorolje...

Det er noe som heter års-service, bør skifte olje hvert år uansett hvor langt bilen har gått :)

men tviler på at bilen kun har gått 8800km...det er min mening

Skrevet
Men speil og lykter er i følge dem "originale" :roll:

Javel...da har du den første skrønen der iallefall.

BMW har aldri laget slike blinklys....men speilene kan jo være originale....men ikke levert på den bilen.

Ville holdt meg unna...ikke pga speil og lykter...men pga bløffing.

Da er det ikke godt å si hva annet det bløffes om.

Skrevet

Mye er for utrolig til å være sant og da er det ofte heller ikke sant. Denne bilen virker ikke ærlig og jeg ville ha skygget unna. Man bør i det minste kunne forlange en kontant og troverdig historie fra selger vedr. bilen når man ringer på den... og når alt man får er en lang og usammenhengende histore... skjønner de fleste tegningen... man bør bruke tiden på noe annet. Når dette er nevnt finnes det unntak... som f.eks denne "glemte" svenske E34 518i fra 1991 med 310 km på telleren... :?

http://www.autopower.se/reportage/31mil/default.asp

Skrevet

Takker for raske svar :wink:

vart veldig mye klokere her nå.

Tror helst jeg skygger unna denne da, vil ikke kjøpe en bil hvis det er mulighet for noe hum bugg med den. Når de i tilegg sier att den har vært kræsjet å rettet oppat vet man aldri hva denne bilen egentlig har gått igjenom, eller hvor alvorlig skadene evt har vært.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...