318is_coupe Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 hei hva kan jeg få sånn ca for min bil er en 318is 96 mod coupe gått 170000 men motor kun 140000 som er byttet av verksted (har kvittering) bilen er så å si org stoff seter har ikke nye bilde nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmweee Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 tipper rundt 65 og oppover vil vere bra pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318is_coupe Skrevet Februar 29, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 29, 2008 vil jeg tjene på å sette på m tech frontfanger sideskjørt og bakfanger og listeR? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Det koster nok fort 10-15 000kr med lakkering så det vil nok ikke lønne seg nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Man tjener aldri på å sette styling på bilen! Det er noe med det verste jeg ser, de som skal ha mere for biler som er stylet enn de som er i orginal stand. Og evt dette med stero, samma der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
babjorn Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Etter min mening er det mye bedre å kjøpe en orginal bil i steden for en styla bil..å bil tjener man som regel aldri penger på,bare tap tap å tap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johnsen Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 Det er selvfølgelig forskjell på å kjøpe en gjennomført og velholdt E36 med M-tech og en E36 som er rævkjørt og nedlastet med ABS-plast! -OG påsatt E46 M3-look kufinntak på forskjermene og lexuslykter bak! Da kan det faktisk ikke bli styggere! Men man må bare ikke tro at man tjener på å facelifte bilen, for det gjør man ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maurtin Skrevet Februar 29, 2008 Share Skrevet Februar 29, 2008 tja, viss den som kjøper bil vil ha full m styling og stereo så kan han vel like godt gi 10.000kr ekstra for bilen om dette er montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå