milhouse Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Synes bilen ser kul ut, har aldri prøvd bilene, men de ser bra ut så lenge de ikke er limegrønne med rosa skrift på siden. Porsche er fete biler, men når jeg sammenligner interiøret med f. eks Bmw eller VW blir det for kjedelig. Porsche har alltid sett bra ut og det er ingen tvil om at utseende er rått, men interiøret henger alltid 10 år etter føler jeg. Når en skal bruke så mye penger på bil er det bedre å hive det i en Bmw og få komforten og interiøret i tillegg Var på Stenshagen igår og stakk hodet inni en porsche til 2,2mill, og var ikke mye å se på inni der. Tydelig a porsche er en banebil. Det var dagens digresjon. Tilbake til bilen til trådstarter. Så ut som et pent eksemplar. En kompis hadde en slik ifjor med gullfelger og 287 målte hk. Gikk som et uvær, men brukte vel nesten 3L mila også OT: Hvilken var det? er litt nyskjerrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
crizi Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 ikke en tysker men ser da fin og grei ut gratulerer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 Gratulerer med ny bil.... Ikke helt min smak.. Skulle jeg ha en Nissan, så må det bli den nye GT-R som kommer til neste år, oppfølgeren til Skyline.. Den blir levert med en 3,8l V6 TwinTurbo på 480hk.! Det hadde vært noe det.! (Fifth Gear skal forresten teste den i neste prog. (mandag) Lurer på hva denne blir å koste i Norge, med den fine avgiftspolitikken vi har.!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå