Gå til innhold

Hva kjørte du før du begynte å kjøre Bmw?

Mexos
 Share

Anbefalte innlegg

Lurer litt på hvilke bilmerker folk her inne har vært innom før de havnet på Bmw?

Kan starte jeg :) Startet min tid bak rattet i en 92 Mazda Mx-3 V6 som jeg kjøpte som 17åring i 2004. Sto en 1,8L v6 på 136 hk under panseret som var en bra nok start :) Slik ble jeg først kjent mer 6er lyden ;) Ble påkostet hellakkering, felger, stereo, senk og det vanlige en første bil skal ha :) Tror den går i Bodø nå.Hadde denne i nesten 2 år:

Sintfront1.jpg

mx-3hasselvika.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

''94 Opel Astra 1.6si.

107 sparkende hester på forhjula, biltema-felger, setetrekk, diverse bilekstra-styling og masse fin lakkrust :oops:

Jeg kjørte heldigvis denne monstrøsiteten bare i 4 mnd. før den døde med et smell og masse røyk. (Selvfølgelig mens jeg hadde hue inn under panseret :evil: )

xodymjszrdccmbbcgtcj.jpg

2lagtwd1hu9194qvicvk.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte karrieren bak rattet i en 79' Opel Ascona B. Ble stylet med bakvinge fra en Sierra!, sideskjørt fra Irmscher, 400-panser i glassfiber og et 80mm komplett Bilstein senkesett. En skikkelig gocart å kjøre. Motoren var en 2 liter med weber forgasser og grenrør, samt effektanlegg fra Simons. 14" Manta GSI felger med 195/60-14 rundet av det hele. Rimelig harry :lol: Etter den har det vært en 85' 318i og en Fiat Uno Turbo med nesten 150 gamp! På 835 kg flyttet det på seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...