Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på hvilke bilmerker folk her inne har vært innom før de havnet på Bmw?

Kan starte jeg :) Startet min tid bak rattet i en 92 Mazda Mx-3 V6 som jeg kjøpte som 17åring i 2004. Sto en 1,8L v6 på 136 hk under panseret som var en bra nok start :) Slik ble jeg først kjent mer 6er lyden ;) Ble påkostet hellakkering, felger, stereo, senk og det vanlige en første bil skal ha :) Tror den går i Bodø nå.Hadde denne i nesten 2 år:

Sintfront1.jpg

mx-3hasselvika.jpg

• Svar 229
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fet den da :)

Har egentlig ikke begynt bak rattet enda jeg da, men begynte med en bmw e34 520i jeg som jeg tjente en liten slant på, og kjøpte e39`n. men har hatt to andre bilcross biler da.. en Volvo 244 og en vectra jeg har nå :)

Bilde015.jpg

Bilde004.jpg

Skrevet

''94 Opel Astra 1.6si.

107 sparkende hester på forhjula, biltema-felger, setetrekk, diverse bilekstra-styling og masse fin lakkrust :oops:

Jeg kjørte heldigvis denne monstrøsiteten bare i 4 mnd. før den døde med et smell og masse røyk. (Selvfølgelig mens jeg hadde hue inn under panseret :evil: )

xodymjszrdccmbbcgtcj.jpg

2lagtwd1hu9194qvicvk.jpg

Skrevet

Startet med en 85' Golf 2 Gti. Var egentlig sprekt nok som 18 åring, men var en litt annen verden å bytte til BMW gitt :wink:

pdf0f6vkyzufohsf1qcm.jpg

OT: Var det deg jeg møtte i innkjøringen på BI i går Mexos?

Skrevet

Begynte karrieren bak rattet i en 79' Opel Ascona B. Ble stylet med bakvinge fra en Sierra!, sideskjørt fra Irmscher, 400-panser i glassfiber og et 80mm komplett Bilstein senkesett. En skikkelig gocart å kjøre. Motoren var en 2 liter med weber forgasser og grenrør, samt effektanlegg fra Simons. 14" Manta GSI felger med 195/60-14 rundet av det hele. Rimelig harry :lol: Etter den har det vært en 85' 318i og en Fiat Uno Turbo med nesten 150 gamp! På 835 kg flyttet det på seg!

Skrevet

Har kunn hatt BMW jeg:) 2 e30, en 320 å en 323, så en e28 518i som jeg bygde om til 523 og nå har jeg en e34 520:P men må erlig innrømme jeg drømmer om noe american muscle om det ikke blir M5 etterhvert:P

Skrevet

golf 1 gti (2stk) audi 80 :roll: lancia delta, bmw 320, masse gammelt drit som sierra,honda osv som ikke er verdt å nevne. har nå golf 1 cab, bmw 323 og en pajero.

Skrevet

Opel Rekord 2.0LS 85 Modell

Bmw E36 325 91 Modell

Honda Accord 2.0EXi 88 Modell

Bmw E36 320 Cab 96 Modell / Ford Fiesta 97 Modell

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...