Kjell Z3 Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Fikk melding fra Canal Digital om at de fra 3 mars skal sende TV3, det betyr at også jeg endelig kan se Formel 1.
Fredrik Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Fikk melding fra Canal Digital om at de fra 3 mars skal sende TV3, det betyr at også jeg endelig kan se Formel 1. Spørsmålet er om du kommer til å bli skuffet... F1 er dessverre ikke en spesielt god underholdning i dag. Jeg foretrekker rally (WRC) hvis jeg først skal se på billøp... der skjer det iallefall litt action av og til...
D.C.V Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Det er jo flott at de skal sende TV3, men kommer den med i Norgespakken?
Kjell Z3 Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 Ikke enig, Rally er kjedelig, umulig å se om noen kjører fort eller sent, og ingen forbikjøring der heller. Jeg liker F1 fordi jeg liker konkurransen mellom bilmerker. Å lage regler for å få mer forbikjøringer blir fort galt når man hindrer utviklingen. Man har jo delvis ødelagt en del av F1 med motorreglene som begrenser turtallet. Nå er det mye enklere å lage en F1 motor og alle yter tilnærmet det samme. Om et team er suverent et år gjør det ikke meg noe, det viser bare at de er best. Det DUMMESTE jeg vet er race der man må ha ekstra vekt i bilen bare fordi man er flink, det er ikke rettferdig på noen måte, den som er best er best og har lov til å kjøre fra de andre. Tenk om verdens raskeste sprinter måtte ha ekstra tunge sko fordi han var best, ville det da vært noe stas å slå ham? Og jeg blir nok ikke spesielt skuffet, har alltid likt F1 og har jo sett en del løp de siste årene også selv om jeg ikke kunne se dem hjemme.
Towwy Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Det er jo flott at de skal sende TV3, men kommer den med i Norgespakken? Ja, både TV3 og Viasat 4 er med i norgespakken
Gunnar Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=502711 Fatter ikke at de ikke har gjort dette før. Det var det som var grunnen til at vi ikke gadd å kjøpe parabol, selv før RiksTV kom, og kun sitte med antenne og vente på RiksTV. RiksTV har alle kanalene vi vil ha i én pakke, mens vi måtte ha hatt både Canal Digital og Viasat om vi skulle hatt parabol. Nå er nok Canal Digital Family den beste pakken for oss, men nå har de vært så trege at vi allerede har RiksTV.
Hakon Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Trenger man virkelig så mange kanaler? Jeg har i alle år klart meg helt fint uten så mye fokus på TV. Film er uansett best på kino eller hjemmekino med prosjektor, oda trenger man ingen luguber kanalpakke.
Dan Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=502711 Fatter ikke at de ikke har gjort dette før. Det var det som var grunnen til at vi ikke gadd å kjøpe parabol, selv før RiksTV kom, og kun sitte med antenne og vente på RiksTV. RiksTV har alle kanalene vi vil ha i én pakke, mens vi måtte ha hatt både Canal Digital og Viasat om vi skulle hatt parabol. Nå er nok Canal Digital Family den beste pakken for oss, men nå har de vært så trege at vi allerede har RiksTV. Det er fordi to aktører har delt markedet seg imellom og styrer akkurat som de vil. De blir ikke engang enige om formatet kodingen skal foregå i, som resulterer i at du må ha to tunere. Dette har jeg ventet lenge på, og skulle Canal Digital få nok Viasat kanaler over til seg, så er Viasat historie for godt. Synd det måtte en tredje aktør til for at dette skulle skje.
oddis Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Dette har jeg ventet LENGE på!! Helt fra første dag jeg tegnet kontrakt med Canal Digital. Måtte TV3 og Canal Digital ALDRI skille lag. Har holdt på å sagt opp abbonementet de siste 3 årene..Viasat lokket. Det er alltid noe som holder meg tilbake, enda jeg kun ser på TV maks 3-5 timer i uken.. Ser litt på fotball når favorttlaget er på TV i helga.. Nå kan jeg også med få med meg motorsport OG champions league spill. Dessverre vet Canal Digital å ta seg betalt. Og nå kommer de ihvertfall til å gjøre det. Bare kortavgiften har dobblet seg på bare få år..
Gunnar Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Trenger man virkelig så mange kanaler?Jeg har i alle år klart meg helt fint uten så mye fokus på TV. Film er uansett best på kino eller hjemmekino med prosjektor, oda trenger man ingen luguber kanalpakke. Jeg ser igrunnen ikke mye TV, men det er veldig kjekt å kunne sette seg ned akkurat når man har lyst, gjerne når man tar en matbit, skru på, og så er det faktisk noe det går an å se på der.. man må ha en del kanaler for at det skal funke.
Fredrik Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Jeg ser igrunnen ikke mye TV, men det er veldig kjekt å kunne sette seg ned akkurat når man har lyst, gjerne når man tar en matbit, skru på, og så er det faktisk noe det går an å se på der.. man må ha en del kanaler for at det skal funke. Jeg er enig, men det er trist at det skal være slik. Var det ikke Bruce Springsteen som i sin tid sang "57 Channels (and nothin' on)" ?...
opt Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Kult, her i fagre Trøndelag kommer ikke rikstv før i november. Ha ha, synd for dem, nå får de ikke meg som kunde
Analex Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 Trenger man virkelig så mange kanaler?Jeg har i alle år klart meg helt fint uten så mye fokus på TV. Film er uansett best på kino eller hjemmekino med prosjektor, oda trenger man ingen luguber kanalpakke. Jeg ser igrunnen ikke mye TV, men det er veldig kjekt å kunne sette seg ned akkurat når man har lyst, gjerne når man tar en matbit, skru på, og så er det faktisk noe det går an å se på der.. man må ha en del kanaler for at det skal funke. Jeg er av den typen som må ha matro og det som sendes på tv i dag er så forpestet med reklame at det er faktisk helt umulig for meg å ha tv`n i nærheten når jeg skal spise. Blir du ikke fantastisk irritert når det pluttselig begynner å hyle "JAAAAMBAAAA BESTILL BABES TIL DIN TLF SMS YEEAH" fra boksen? Takk internett for xs og tilgang på serier og filmer i en kvalitet norsk tv bare kan drømme om
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå