steffen- Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 har akkurat kjøpt meg ei adapsterplate bok til min hatthylle. det er 5,25 stor. på pakningen står det 3 serie sedan. men han duden sa det ikke var noe forskjell på de. legger ved et bilde av dem. men lurer da på om det er de gullskruene som høytalern skal sitte i? åssen da ? bruke mutter eks eller skal den opp i hatthylla skrus igjen med mutter. legger det i teknisk på grunn av treige svar i bilsterio Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 jeg kjøpte sånn 6x9 greie... passer på begge, så regner med denne også gjør det bruk skruene til høytalerene som er der og prøv deg fram... du kan ikke gjør mye galt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 1, 2008 jepp, men tror man også kan skru dem rett i hatthylla : P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 1, 2008 Share Skrevet Mars 1, 2008 ja, er det man skal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 2, 2008 Share Skrevet Mars 2, 2008 Ta et skikkelig bilde uten plastikk og med skikkelig oppløsning så blir det enklere å se På mine adaptere til 6x9 skulle jeg skru høyttaleren i adapteren med 4 skruer. Så skulle jeg skru adapteren fast i hattehylla med 2 andre skruer. Var gjort klart hull til alle skruene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steffen- Skrevet Mars 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2008 okei. har funnet ut at det er ingenting under grillene i hatthylla. det er bare et stor hull. er liksom ikke noe hull eller noe til høytalerne : ( så det første jeg skal er og sette på en plate under hatthylla over der forrige eier har skært hull. slik at jeg kan sette høytalern nedi denne. vis dette ikke går over sikt så har jeg en hatthylle som det ikke er noen ting i. så kanskje skjære hull i den, men det er ikke så pent da. så håper på den første : p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå