Xtrapowerneeded Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 såvidt eg veit så fungerar desse magnetane... men, det er liten/ingen virkning på ein bensin sugemotor. motorane blir rett og slett for små. Ein merkar virkningen betre på dieselmotorar, men då helst nyare motorar og over ein viss storleik. Magnetane er populære på blant anna marinemotorar og der har eg sjølv sett at det fungerar. Forbruket sank litt og motoren fekk ein reinare forbrenning.
S.Hafsmo Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 hvordan kunne du se at det ble renere forbrenning? var ventilene renere ved neste overhaling? finere eksostemperaturer? mindre røyk? høres ganske utrolig ut til å være av en par magneter. har aldri sett det på noen av båtene jeg har jobbet på, og alle er over 5000hk.
stanley Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Bensin og diesel e da førr fan ikke magnetisk????? Satans lureri! Blir irritert.....liner opp molekylene..... skitprat alt sammen!
bjalle Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Merkelig at noen overhode tror på dette magnet tullet.De fleste kjenner noen som det virker for hi hi hi hi.
S.Hafsmo Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 finnes jo folk som går rundt med magneter i skoa, madrassen og gud veit hvor. skal forbedre blodstrømmen. mennesker er for lette å overbevise.
Xtrapowerneeded Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 på motoren eg snakka om så er det snakk om ein dieselmotor som står i ein fritidsbåt. I begynnelsen var det ikkje noko forskjell, men etterkvart rauk motoren mindre, dieselforbruket minka litt (ikkje snakk om mykje), dessuten så "sparte" ein nokon omdreiningar på samme farten som før... eg har tru på desse magnetane, ikkje det at dei har nokon fantastisk virkning, men merkbar forskjell.
bmwmaxi Skrevet Mars 11, 2008 Skrevet Mars 11, 2008 Lavere turtall samme fart. Problemet er når du snur mot SØRpolen da må du ha tilsvarende høyere turtall. Hvis dette kunne dokumenteres ville det vært et påbud i alle EØS land for lengesiden "særlig norge". Det at en diesel motor ryker mindre, bruker mindre og går penere ettervært er jo helt vanlig. Husker godt saken med alle Suburban bilene som gikk ned 0,2l i forbruk etter de 50000 første km.
Kjell Z3 Skrevet Mars 12, 2008 Skrevet Mars 12, 2008 Når folk er overbeviste om en ting merker mange forskjell selv om det ikke er noen. Jeg vet om ei som mente det dårlige synet hadde blitt mye bedre etter en sånn religiøs greie, mens øyenlegen hennes sa at testene var som før..... Jeg vet også om en som ikke var skarpeste kniven,,, han mente bilen var blitt bedre å kjøre med de nye hjulkapslene... Noen blir også "beruset" av alkoholfritt øl om de tror det inneholder alkohol.
S.Hafsmo Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 placeboeffekt. thats it! enkelt og greit. kan man få folk til å tro på gud, må magneter være det letteste i verden.
Roger Kleven Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Ble forevist en test på dette produktet, testet av tide buss i en periode på ca 10 mnd , først 5 mnd uten magneter ,, så 5 mnd med magneter Sjåførene viste ikke om magnetene,, Denne testen gav ca 7 desiliter mindre forbruk pr mil med magneter. Men..... jeg er fremdeles skeptisk til og betale 1800 kr, for 2 magneter
Kenzuke Skrevet Mars 13, 2008 Skrevet Mars 13, 2008 Det finnes bestandig folk som lar seg lure av slike produkter.Når halve verden er hjernevasket og tror at det finnes en gud,så kan du selge hva som helst. Word.
MGR Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 Ble forevist en test på dette produktet, testet av tide buss i en periode på ca 10 mnd , først 5 mnd uten magneter ,, så 5 mnd med magneterSjåførene viste ikke om magnetene,, Denne testen gav ca 7 desiliter mindre forbruk pr mil med magneter. Men..... jeg er fremdeles skeptisk til og betale 1800 kr, for 2 magneter 7 desiliter? steike.. hvor mye brukte den ifra før da? 5 liter?
MGR Skrevet Mars 3, 2009 Skrevet Mars 3, 2009 finnes jo folk som går rundt med magneter i skoa, madrassen og gud veit hvor. skal forbedre blodstrømmen. mennesker er for lette å overbevise. det er besvist gang på gang at hjelper.. legen til en eller anna kjent farao, husker ikke navnet i farta. men han vart satt til å lage ei liste over alle "kjerringråd" som hjalp mot sjukdom, blandt annet var det ene, å legge ei elektrisk rokke, (ja, en type fisk) på nakken, viss man hadde migrene/hodesmerter å det er forsket på nå. at folk med migrene og har pacemaker av andre grunner, har merket at pacemakern har hjulpet, viss den har slått inn mens man har hatt migrene. andre har operert inn elektropuls givere i nakken, og blitt overvåket mens de har hatt migrene og blitt testet, det har vist positive resultater;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå