tuder Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Noen som har noe greie på dette? Montere magneter på luft- og drivstoffslanger slik at forbruk og avgasser skal gå ned. Samt litt effektøkning. http://www.mec.as/?catid=1273 Noen som har noe erfaring eller hørt om dette før? Litt nysgjerrig på dette, ser under referanser at mange har montert det på busser, lastebiler og anleggsmaskiner.
S.Hafsmo Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 kan tenke meg til at dette er reinhekla pissprat. om det var bare å sette magneter på luft og drivstoffslanger for å oppnå bedre effekt, lavere forbruk og utslipp, vil jeg tro biler hadde vært levert med dette. høres egentlig mere ut som et kinderegg..
BlueM Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Mener å huske at Mythbusters testet ymse produkter som skulle øke effekten og minske forbruket, deriblant slike magneter, forskjellen før og etter var iallefall ikke målbar. Om man får noen effekt av dette så er det nok mest den berømte placeboeffekten.
Odd-M Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Reprisen av Mythbusters test gikk faktisk i morges. De konkluderte med at det bare er juks. Jeg er 100% enig i deres konklusjon.
hauken Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 naboen min driver og selger på dette,han er ivertfall overbevist om at dette har noe for seg,han har 6mnd angrefrist 100% fornøyd eller pengene tilbake..mange eg har snakket med sier bilen går bedre,mens andre ikke merker noen forskjell.. trodde kanskje dette virket best på diesel?
frode1 Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 fyr opp i peisen med pengane i staden for så sparer du deg arbeidet
hauken Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 har ikke bitt på limpinnen selv enda,men de koster jo ingenting å prøve...
bjalle Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Det finnes bestandig folk som lar seg lure av slike produkter.Når halve verden er hjernevasket og tror at det finnes en gud,så kan du selge hva som helst.
Lars89 Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Er vel mest inni hodet til de som kjøper søppelet at det blit noe effektøkning /mindre forbruk.
tuder Skrevet Mars 1, 2008 Forfatter Skrevet Mars 1, 2008 Det finnes bestandig folk som lar seg lure av slike produkter.Når halve verden er hjernevasket og tror at det finnes en gud,så kan du selge hva som helst. hehe, har rett i det..
mhane Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Har vært montert på 2 av BMW dieselene jeg har kjøpt. Forbruket gikk ikke opp etter at jeg rev de av...
Deep Dish Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Selvfølgelig virker dette.... Hvorfor tror dere at man bruker magneter på kjøleskapdøren.!?? Fordi kjøleskapet bruker mye midre strøm, matvarene og melken holder seg fin minst en uke ekstra.!! Men for å utnytte effekten av magnetene maksimalt, så bør du fylle fjell-luft i dekkene dine og kontroller nivået på blinklysvesken på bilen.!!!!
stjerna Skrevet Mars 1, 2008 Skrevet Mars 1, 2008 Det finnes bestandig folk som lar seg lure av slike produkter.Når halve verden er hjernevasket og tror at det finnes en gud,så kan du selge hva som helst. hehe, har rett i det.. He he!! Genialt skrevet!!
S.Hafsmo Skrevet Mars 2, 2008 Skrevet Mars 2, 2008 naboen min driver og selger på dette,han er ivertfall overbevist om at dette har noe for seg,han har 6mnd angrefrist 100% fornøyd eller pengene tilbake..mange eg har snakket med sier bilen går bedre,mens andre ikke merker noen forskjell.. trodde kanskje dette virket best på diesel? man er vel en dårlig selger om man ikke "tror" på produktet selv. men slike magneter sammen med elektrisk "turbo" og all annen slik drit er bare pisspreik. høres det for godt ut til å være sant er det som regel det. man kan jo bruke huet litt å tenke seg til hva en magnet kan gjøre med luft og bensin/diesel? absolutt ingenting. om du ikke har brukt dieselen til kjøleveske på dreibenken da..
Padi Skrevet Mars 8, 2008 Skrevet Mars 8, 2008 HAHAHA her var det mange gode komentarer til detta pisset. NEI DETTE ER BARE LURERI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå