Gå til innhold

Knirking av foringer bak e39

Jimbo
 Share

Anbefalte innlegg

Har nylig fått en høy knirkelyd bak på venstre side. Er det bare å finne fram silikonsprayen eller kan det være fjæringa som er slitt. Har ikke sett etter ennå, men tenkte det kanskje var noen her som hadde erfaring. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er nok kuleforingene i bærebro den bakre....typisk e39....du kan spraye noe tyntflytende inn i belgene på foringene så forsvinner det....men hvor lenge det vil holde er en annen sak....gjorde dette på min da jeg ikke orket å skifte de der å da pga mye arbeid om man ikke har spesialverktøy...har vært stille i noen uker nå iallefall

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
det er nok kuleforingene i bærebro den bakre....typisk e39....du kan spraye noe tyntflytende inn i belgene på foringene så forsvinner det....men hvor lenge det vil holde er en annen sak....gjorde dette på min da jeg ikke orket å skifte de der å da pga mye arbeid om man ikke har spesialverktøy...har vært stille i noen uker nå iallefall
Har også fått en veldig irriterende lyd bak. Er det det del nr.10 på dette bildet, dvs øvre arm og ytterste ledd?

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/16525.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått en veldig irriterende lyd bak. Er det det del nr.10 på dette bildet, dvs øvre arm og ytterste ledd?

http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/16525.gif

det stemmer ja....fremdeles ikke kommet noe knirk tilbake på min

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...
Kjedespray bør her vere bra fordi det er tynt med en gang for så å stivne til fett etter et par min.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 9 months later...

Bjørner:

Jeg har svar antydning til knirk. Og etter en sesong så dekket mitt slik ut. Merk striene på innsiden (som nye på andre siden).

CIMG1466.JPG

skal også sies at bilen var senket og ikke hatt 4hjulskontroll etter dette. Har hatt dette nå pga lat tidligere eier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...