Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvordan blir det med den mekanismen som gjør at viskeren normalt legger seg ned og slike ting?

Visker motoren går ikke fram og tilbake den går rundt konstant, det er lengden på armen som bestemmer hvor langt viskeren slår. og motoren har en sensor som sier i fra når den har gått en runde som gjør att den stopper på samme plassen hver gang. så hvis du endrer posisjon på armen så bestemmer du hvor viskeren skal stoppe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Visker motoren går ikke fram og tilbake den går rundt konstant, det er lengden på armen som bestemmer hvor langt viskeren slår. og motoren har en sensor som sier i fra når den har gått en runde som gjør att den stopper på samme plassen hver gang. så hvis du endrer posisjon på armen så bestemmer du hvor viskeren skal stoppe

Okey. :)

Takk for nyttig imformasjon 8) Da går det seg til uansett da ;) Dessuten er jo TÜV papirene på tysk, så er ikke sikkert dem finner ut at viskeren ikke kan stå rett opp :D

Jo, dessverre. Det er ikke lov med noe som hindrer utsikt på noen ruter foran b-stolpen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynner å bli altfor gammel :roll:

Året eldre enn meg, hvis jeg ikke tar helt feil ;) hehe

Er vel en smakssak det, som alt anna.. Noen liker det, andre liker det ikke..

Er 83 modell jeg. Du er vel 87? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...