anders87 Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Du vil ikke selge schmidt hjula da? hehe Nope, kommer nok til og følge med bilen er jeg redd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 11, 2008 Forfatter Share Skrevet April 11, 2008 Såpass ja. Har tatt T-banen forbi der dere holder på i Holmenkollen flere ganger og da har det ikke skjedd mye Hehe, holder til på andre steder og vettu Haster ikke så fælt der, Dessuten må fjellet sikres med å borre og gyse bolter før vi gjør noe mer, ellers kan det bli leit for deg en dag når du kjører forbi der med t-banen, for det er et lite stykke ned til såla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Har du fått felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet April 16, 2008 Share Skrevet April 16, 2008 Såpass ja. Har tatt T-banen forbi der dere holder på i Holmenkollen flere ganger og da har det ikke skjedd mye Hehe, holder til på andre steder og vettu Haster ikke så fælt der, Dessuten må fjellet sikres med å borre og gyse bolter før vi gjør noe mer, ellers kan det bli leit for deg en dag når du kjører forbi der med t-banen, for det er et lite stykke ned til såla Skjønner Ja det ser jævli høyt ut der og t-banen (eller arbeiderbanen som jeg kaller den ) Går jo helt ut i kanten Men back to bilen Skjedd no mer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 17, 2008 Forfatter Share Skrevet April 17, 2008 Har ikke fått felgene ennå nei Men anlegget er ferdig da.. Pioneer DVD spiller, Kappa Perfect og JBL front og bak høyttalere, 4-kanals frontsettforsterker, 2*12" Emphaser Neo subbere med Emphaser EA2500 forsterker + en stor kondensator og et versting gelèbatteri for og kunne drive dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Har ikke fått felgene ennå nei Men anlegget er ferdig da.. Pioneer DVD spiller, Kappa Perfect og JBL front og bak høyttalere, 4-kanals frontsettforsterker, 2*12" Emphaser Neo subbere med Emphaser EA2500 forsterker + en stor kondensator og et versting gelèbatteri for og kunne drive dette Du mååå få han til å sende bilder av dette sånn att du får lagt ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Jepp Bilder kommer nå på søndagen, mangler bare og trekke kassa og lage en plate over batteriet Så får se om jeg rekker og legge de ut før jeg drar nedover igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 28, 2008 Forfatter Share Skrevet April 28, 2008 Da er felgene kommet! Har ingen bilder og vise ennå, men det er da en liten teaser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet April 28, 2008 Share Skrevet April 28, 2008 Pics, pics!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet April 28, 2008 Share Skrevet April 28, 2008 PICS ; D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 28, 2008 Share Skrevet April 28, 2008 Ja her må det jammen bilder til, er skikkeligt nysgjerrig på de hjula!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWM Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 har lest gjennom hele tråden nå, dette blir fett! Automote kan å bygge feite biler! gler meg til skikkelige bilder av bilen med felgene! var voldsomt til diskusjon på den monoviskeren:P haha jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg liker den eller ikke:P d er egentli opp til deg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Jeg har sett ett bilde.. Men det var ett dårlig bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet April 29, 2008 Share Skrevet April 29, 2008 Ja, bare å legge ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 1, 2008 Share Skrevet Mai 1, 2008 Hehe, ja bilder må til;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå