Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

og med ett, fikk du plutselig verdens minste bremser :P

Har opplevd det selv for å si det slik :P

Hehe, tanken har streifet meg ja :lol:

Men blir vel kompressor iløpet av høsten, og eventuelt bytte til 2,8l motor.. Men er bare ønsketenkning hittil :roll:

Så spørs om man får koste på seg en lite bremseoppgradering også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Hmm, litt usikker på den vingen jeg.. Syntes ikke den er så ille egentlig, automote har jo hatt denne på et par biler før. Og føler ikke det har vært så ille, Klart mange vinger som er mindre anonym og cleanere enn denne. Men bilen er jo såppas modda at det er litt øft med en sånn vinge syntes jeg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice! Bare en ting å prikke på etter min mening, og det er den aluvingen, det er vel ikke et fly? hehe.. men smaken er som baken :P

Den vingen der er temmelig lik den originale vingen man kan få på E46 coupe clubsport som ekstrautstyr:

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... fg=60&hl=2

( http://www.realoem.com/bmw/partxref.do? ... series=E46 )

anders87

Kjapt og dumt spm:

Har du planer om kjøre med bilen, eller bare ha den på utstilling?

For, med såpass senk bak (og sikkert andre steder óg), så kommer du vel ikke akkurat langt her i landet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det KREVES at bakenden skal være brautende på sånne bygg.. Ræva er også endel av helheten og SKAL taes med når slike bygg skal vises.. Når Bilen i seg selv "tar så stor plass" så skal jaggu meg rævva tilsvare bilen også.. Hva hvis du blir forbikjørt av denne, også har den en M3-list bakpå? Blir vel litt "liten" i forhold til hva resten av bilen tilsier..

Forresten.. Jeg håper på at det kommer en dobbel en på hver side?? Med den vingen skuffer det liksom om du "bare" har 2 rør på en side?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...