Mexos Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 *Gjeeeeesp* gjesp? Har du vært for lenge ute og kjørt i 316'n din? Anders: Fant ingen inredninger til coupe på koed akkurat nå, men så komplett sportskinninredning til touring lå på ca 15lapper inkl. moms. Så tipper coupe ligger en plass imellom 12-15 lapper. Iogmed at verdien på bilen også stiger litt etter et slikt bytte, og det sikkert er en liten kostnad kontra hva det har kostet å bygge bilen så burde det ikke være noe å lure på, bare å kjøpe så fort et i passende farge dukker opp på koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 Hehe, takk for at du har lett litt rundt! Men er en på forumet her som selger sportsinteriør i delskinn.. Så vurderer det, men er vel like så greit og kjøpe splonka nytt i skinn? Siden den er jo kosta på litt ifra før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Hehe, takk for at du har lett litt rundt! Men er en på forumet her som selger sportsinteriør i delskinn.. Så vurderer det, men er vel like så greit og kjøpe splonka nytt i skinn? Siden den er jo kosta på litt ifra før Spørs helt hvor slitt det brukte er det Går jo ann å kjøpe brukt, så trekke opp når det blir nødvendig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 Kan jo se selv, her er linken http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=81662&highlight= Skal være strøkent, prislapp på en 8-9000, men jeg vet ikke.. Han skulle få ordne med bilder snart sa han.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mai 22, 2008 Share Skrevet Mai 22, 2008 Okey. 8 lapper er sikkert greit nok det Ser de ligger på en 6000 sek i sverige Men med frakt eller henting blir jo fort summen lik. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 22, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2008 Er nettopp det.. Men, får se hva jeg gjør..! Bestemmer meg da jeg får se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mai 25, 2008 Share Skrevet Mai 25, 2008 RÅÅÅÅT BÆRE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Ingen som har bilder av denne bilen fra Våler da? Regner med du var ivei Anders? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 26, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2008 Joda, jeg tok et par, skal prøve og legge dem ut ikveld Jeg, Teddysen og Vetu03 sto parkert siden av hverandre på gressplenen ved inngangen, så vi fikk en grom parkering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Ligger under Annet bil motorprat! Ferdig sladda bilder og alt.. Gatebil 23-25 mai, oppsummering bilder eller noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Copy-paster fra den andre tråden Legger ut bilder av RUUD sin.. Syk bil.. Husk at dette i utgangspunktet er en E36 Coupe. Stort sett ikke mye du kan se av det karosseriet lengre.. Den målte ikke stort mer enn 2 cm klaring, men den var kun ripet opp på hjørnene av leppa.. SYK DTM maskin.. Så legger jeg ut noen bilder av bimmersene til vetu03, meg og anders87. Forøvrig de eneste jeg så var utstilt fra Bimmers, selv om jeg ikke så så nøye på de andre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Her er et bilde til som jeg fant på nettet: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mai 26, 2008 Share Skrevet Mai 26, 2008 Der var det noen groomme biler ja! Men hvor er reklamen da Anders?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mai 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2008 *Kremt * Altså, regna som f... hele fredagen og på lørdagsmorningen, så tok ikke med klistremerkene.. Planen var og vaske og fikse alt fredagseftan og kvelden, men regna nonstop..! Og trodde ikke det ble så mye bedre der.. Men den skal på altså! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Mai 27, 2008 Share Skrevet Mai 27, 2008 Kan med størst mulig sikkerhet skrive under på at det regnet ja.. Og å styre med det der de timene det var opphold var ikke noe særlig. for det blåste sånn:p Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå