Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

*Gjeeeeesp* :?

gjesp? Har du vært for lenge ute og kjørt i 316'n din? :wink:

Anders: Fant ingen inredninger til coupe på koed akkurat nå, men så komplett sportskinninredning til touring lå på ca 15lapper inkl. moms. Så tipper coupe ligger en plass imellom 12-15 lapper. Iogmed at verdien på bilen også stiger litt etter et slikt bytte, og det sikkert er en liten kostnad kontra hva det har kostet å bygge bilen så burde det ikke være noe å lure på, bare å kjøpe så fort et i passende farge dukker opp på koed :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe, takk for at du har lett litt rundt! :)

Men er en på forumet her som selger sportsinteriør i delskinn.. Så vurderer det, men er vel like så greit og kjøpe splonka nytt i skinn? 8)

Siden den er jo kosta på litt ifra før :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for at du har lett litt rundt! :)

Men er en på forumet her som selger sportsinteriør i delskinn.. Så vurderer det, men er vel like så greit og kjøpe splonka nytt i skinn? 8)

Siden den er jo kosta på litt ifra før :D

Spørs helt hvor slitt det brukte er det :) Går jo ann å kjøpe brukt, så trekke opp når det blir nødvendig? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Copy-paster fra den andre tråden

Legger ut bilder av RUUD sin.. Syk bil.. Husk at dette i utgangspunktet er en E36 Coupe. Stort sett ikke mye du kan se av det karosseriet lengre.. Den målte ikke stort mer enn 2 cm klaring, men den var kun ripet opp på hjørnene av leppa.. SYK DTM maskin..

P5240263.jpg

P5240264.jpg

Så legger jeg ut noen bilder av bimmersene til vetu03, meg og anders87.

Forøvrig de eneste jeg så var utstilt fra Bimmers, selv om jeg ikke så så nøye på de andre.

P5240240.jpg

P5240244.jpg

P5240245.jpg

P5240253.jpg

P5240256.jpg

P5240260.jpg

P5240262.jpg

P5240275.jpg

P5240277.jpg

P5240279.jpg

P5240281.jpg

P5240282.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Kremt :oops: *

Altså, regna som f... hele fredagen og på lørdagsmorningen, så tok ikke med klistremerkene..

Planen var og vaske og fikse alt fredagseftan og kvelden, men regna nonstop..! Og trodde ikke det ble så mye bedre der..

Men den skal på altså! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...