Simen! Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Fant et bilde som jeg tok på våler først på sommeren, kankje det ligger her men tar sjansen alikevel! Kul gjeng Kul gjeng? Møtte vi på deg? Mente bilene! deres to og en oransje en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Oransje = vetu 03 Blir reprise på Våler neste helg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Alle veier som fører inn til eller ut av Hallingdal er generelt sett oppbrukt.. Idiotiske veivesenet.. I Påsken er det jo en av de mest trafikkerte RIKSveiene i Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Hehe, må nesten planlegges det ja Hvor kommer du ifra da egentlig? Ja for tegne et eget kart for senka biler kommer fra volda faktisk, vist du vet hvor det er? masse folk som studerer hær Hehe, tror jeg blir en krevende jobb, med så "fine" veier vi har i dette langstrakte land Har en ørliten kjøretur til Vålerbana du isåfall, hvis det her er riktig sted : http://www.gulesider.no/kart/map.c?mapI ... 0000168852 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Oransje = vetu 03 Blir reprise på Våler neste helg Hehe, stemmer det! Fått karbon emblema mine og nå, og fått fjerna wannabe merkene mine på rillene og montert Rieger merke der istedenfor Små detaljer som lyser opp en ellers grå hverdag Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimmen Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Må beholde vingen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Blir beholdt ja, men bestemt meg for CSL nå De plastikkskruene som er skrudd inn innenfra og opp i vingen under trekket på luka skrur seg ut selv pga vibrasjoner da jeg spiller musikk har jeg funnet ut.. Og er tungvint og og fjerne det annenhver uke for og etterstramme to skruer liksom Så da blir det en ny look til våren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Vinga flyr vel snart av i fart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 Lime skruene da? Da vil det jo funke!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 (Ville bruke det som en liten unnskyldning til og bytte jeg nå da) Kevin: Hehee, kjører ikke fort nok til det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 12, 2008 Share Skrevet September 12, 2008 (Ville bruke det som en liten unnskyldning til og bytte jeg nå da) Kevin: Hehee, kjører ikke fort nok til det Hehe, ops!! Jaja, du bytte på litt da vettu... Så blir alle fornøyd!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 12, 2008 Forfatter Share Skrevet September 12, 2008 Hehe ja, jeg får gjøre noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Skal prøve å huske å ta med klistre merkene til deg i morgen;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Utrolig fin bil! Er det mye jobb å få "badlook" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 13, 2008 Share Skrevet September 13, 2008 Spør Automote, for denna gutten er ikke skitten bak øra engang. :D:D Skal skru den fra hverandre og montere den igjen neste uke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå