anders87 Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Knallbrae bilder ja! Likte godt de bildene du nevnte jeg og Takk for det Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 du får komme ned til sørlandet til sommeren, så får vi fyre i gang ad|os til å knipse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Får kanskje prøve på noe sånt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Slår til på hjemmebane vettu Torek Hjemmebane OG i tillegg et treff av sånt kaliber.. Da er det jaggu lov til å være stolt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Var ordentlig artig ja.. Og ikke minst at Vegard og Kevin tok 3.dje og 2.dre plassen! Vi har jo stilt ut bilene våre sammen på dem treffene vi har møttes på, og var en fin-fin avslutning på sesongen må jeg si.. Gikk med en flaske Bacardi Razz samt en del Fisherman og øl på lørdagskvelden gitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Gratulerer! Veldig fortjent! Gøy å se at CCN-folka har åpna øyna og premiere litt "annerledes" biler også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Virket positivt å ha bil som skilte seg ut.. Skulle ha showfaktor.. Er litt spes med utstilling da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 22, 2008 Forfatter Share Skrevet September 22, 2008 Gratulerer! Veldig fortjent! Gøy å se at CCN-folka har åpna øyna og premiere litt "annerledes" biler også. Takk, takk! Er det første (men langt fra siste BMWCCN treffet) jeg var på, og ble positivt overraska over hele opplegget egentlig.. Hjalp jo litt ekstra med et trofè og selvsagt Virket positivt å ha bil som skilte seg ut..Skulle ha showfaktor.. Er litt spes med utstilling da.. Ja, dem viste faktisk enn mer generell interesse om hva som hadde blitt gjort med bilene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 ja, hehe.. var showfaktor på bilene dere iaf heldig med plasseringen også da forøvrig, første bilene som blir sett, og med lys i fronten kom til sirevåg på concourse, så tester de alt av lamper, ser etter støv over alt, tester, trykker og herjer og står i... hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 Vr det vi var forberedt på da.. Men da hadde jeg nok ikke fåt noe pokal.. Selv om jeg tviler på det var så mange andre strøkne der inni og utenpå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 var inni jeg hadde tenkt å vinne på, bortsett fra trekket da... hadde fella med behandla interiøret med 3-4 produkter og støvsugd og alt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B_haugland Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Gratulerer med 1st plass og pokal, den bilen fortjener det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Gratulerer med 1st plass og pokal, den bilen fortjener det Skulle vært der du også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet September 25, 2008 Share Skrevet September 25, 2008 Gratulerer med 1st plass og pokal, den bilen fortjener det Skulle vært der du også Og det kommer fra deg? Du vet jo hvem førstemann ut fra pallen hadde vært Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet September 25, 2008 Forfatter Share Skrevet September 25, 2008 Gratulerer med 1st plass og pokal, den bilen fortjener det Takk for det ! Og som nevnt over her ja, bra du ikke kom! Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå