anders87 Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 Bare missunlige dere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Blir rått med luka! Skal ha det(og panser) på min neste E46. Ideen med å vise en liten detalj er litt opptatt (lindgren) men vet ikke hva du har planlagt da . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Skal bli dritartig å se anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Hvor har du forøvrig kjøpt ku-lakenet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 kan støtte den lars89, er vel litt "oppbrukt" idè, men kjenner jeg anders rett, noe jeg gjør, men ikke gjør, men gjør uansett... blir det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Oppbrukt? M-Tech styling, dét kan kalles oppbrukt, men dette? Neehh.. Kjør på Anders! Edit: Ikke ETT vondt ord om M-Tech, altså Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Skal bli dritartig å se anders Hvor har du forøvrig kjøpt ku-lakenet? Hehe, je gleder meg je ævv! Ku-lakenet fikk jeg til jul eller bursdag, tror det er Kid elns, ikke sikker.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Blir rått med luka! Skal ha det(og panser) på min neste E46. Ideen med å vise en liten detalj er litt opptatt (lindgren) men vet ikke hva du har planlagt da . CSL er fett ja, ingen tvil det Joda, men han har vel ikke opphavsretten til det, og sikkert en eller annen i verden som har gjort det før han igjen Blir annerledes enn "malingsflekken" hans hvertfall, men om folk vil synes det er tøft eller harry, for tiden vise . . . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 kan støtte den lars89, er vel litt "oppbrukt" idè, men kjenner jeg anders rett, noe jeg gjør, men ikke gjør, men gjør uansett... blir det nok bra Veldig bra ressonement Sondre Haha ^^ Men har trua hvertfall jeg, og det har de som skal lakkere, airbrushe og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Oppbrukt? M-Tech styling, dét kan kalles oppbrukt, men dette? Neehh.. Kjør på Anders! Edit: Ikke ETT vondt ord om M-Tech, altså Ihvertfall ikke om M-techII, det er snasent, hvertfall på E30 og E46..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Forresten, var ikke forberedt på at pakka luka kom i, var så forbaska stor! Så glad jobben min ikke var langt unna! Hehe Ikke helt sikker last Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 kunne vært værre da kunne vært ei sierraluke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hahahahahaah! Kongekommentar! Den hadde vært mer lei ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå