Alpine White Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Blir nok gromt dette Anders. Gleder meg til å se resultatet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Takk for det Ja, det gjør jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 ja, ikke vel toppen av frustrasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 dæven så lang den rumpa på bilen din må være da. om det der er en csl luke.. hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 dæven så lang den rumpa på bilen din må være da. om det der er en csl luke.. hehe bred mener du vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Forresten, var ikke forberedt på at pakka luka kom i, var så forbaska stor! Så glad jobben min ikke var langt unna! Hehe Ikke helt sikker last He he, hadde jeg vist du skulle henta luka med en gammel Sierra, så hadde jeg funnet en eda større eske oss BS. Tøffe bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 He he, hadde jeg vist du skulle henta luka med en gammel Sierra, så hadde jeg funnet en enda større eske oss BS. Tøffe bilder. hahaha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 He he, hadde jeg vist du skulle henta luka med en gammel Sierra, så hadde jeg funnet en enda større eske oss BS. Tøffe bilder. Tror du han som kom ut med pakka på palle og greier begynte og lure da jeg tok opp pakka som om det var luft eller? Han trodde tydeligvis den var skikkelig tung Haha.. Hehe, var bedre plass i Sierraen enn jeg trodde, for så mørkt på det en liten stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 11, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2008 Skål, kje dritings akkurat nå, haahah... Schweetah.. Drekka pule slåss = vellykket utekveld Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Skål, kje dritings akkurat nå, haahah...Schweetah.. Drekka pule slåss = vellykket utekveld å det var en koppangsing på fest.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 sva r på pm din dildo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! faen sorry, d et dtilsstanden min! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 fylletråden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 fylletråden Haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 å det var en koppangsing på fest.. Ble bare dem to første da, og er fornøyd med det Hehe, stemmer bra det gitt Får kjøpt halvfulle kaffe-kopper på "byen" hjemme, ikke verst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 sva r på pm din dildo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!faen sorry, d et dtilsstanden min! Du a, rasstappen? Full igår du òg? Haha Hadde dratt ut jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå