Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

blir bra med csl luke ;)

Lakke den svart da el??

Eller skal du ha carbonpanser å?

Blir nice =)

kan støtte den lars89, er vel litt "oppbrukt" idè, men kjenner jeg anders rett, noe jeg gjør, men ikke gjør, men gjør uansett... blir det nok bra ;-)

Veldig bra ressonement Sondre :P Haha ^^

Men har trua hvertfall jeg, og det har de som skal lakkere, airbrushe og ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også bestilt disse lyktene her ;

2fmr2ufcyfe0iyfhsi9s.gif

8)

Og tatt kontakt med et firma for soting av alle rutene, med 5 års garanti, men den gjelder ikke på dem fremre da, siden det ikke er lov, men så mye penere..

Dem skulle ha 6200,- og synes ikke det var altfor galt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

off... kjøp heller 20 filmer selv og prøv! :-P

Tror ikke det blir all verdens :P Sota rutene på en kadett jeg hadde, og det ble ikke spesielt bra :D Siderutene fremme ble jo bra, men de tok vi jo ut..

Tror det blir verre med bakruta og de el rutene på bmw'en så bedre og sette det bort, med garanti!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sota mine ruter.. Ble akseptabelt det.. Blir nok å kjøpe 2 ekstra sideruter til fremdørene så jeg kan variere litt.. Er lett å få til da.. Må ha riktig utstyr bare så er det lett som en plett ;)

Derimot coupe er det værre med.. Er ett helvette å demontere ruta, eller montere da, for får du det er noe drit å justere igjen opp mot dørkarmen oppe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kopi fra pm:

bakruta ville jeg latt noen ta, men hvis du feks kan skru ut bakrutene (er vel bare å løsne umbracoen som er festa i bakkant av vinduet (motoren), og b-stolpedekselet, selen, og 2 skruer) og sote de selv, og de foran er det jo bare å åpne døra på, og holde inne den mikrobryteren, og fjerne nederste list under vunduet... så er de fort gjort å ta! Wink hehe

men kommer an på din tolmodighet og nøyaktighet Razz

jeg har tatt mine selv... Wink

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har sota mine ruter.. Ble akseptabelt det.. Blir nok å kjøpe 2 ekstra sideruter til fremdørene så jeg kan variere litt.. Er lett å få til da.. Må ha riktig utstyr bare så er det lett som en plett ;)

Derimot coupe er det værre med.. Er ett helvette å demontere ruta, eller montere da, for får du det er noe drit å justere igjen opp mot dørkarmen oppe..

Hmm ja.. Vurdert og sote rutene selv, men er det jeg er litt skeptisk til.. Og aldri vært bort el.ruter før :P

Men kjenner en som har jobba for riis blglass el hva det heter, så han har jo peiling.. Heller høre med han før jeg gjør noe som helst ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...