Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

vetu03; Nja, tror nesten den var det ja, før jeg skrudde den opp.. Kanskje en 0,5cm elns.. Målte aldri høyden på den, men subba med den inn veien hjem, og det går såvidt med e46en med riktig sporvalg ;)

dexter86; Oj, lest gjennom alle sidene ja, respekt 8) Hehe..

Vil mene m3 fronten bygger noe mer ned ja. Den leppa du linka til er tøff den :)

OKey, syntes det så sånn ut egentlig;)

M3 fangeren bygger nok litt mer ja, og den leppa er døds pen. Tror ikke jeg ville montert stag, hadde jeg kunne gjort det annerledes på min i dag hadde det nok ikke blitt det. Men har gjort en forandring ved fangerbytte nå så tror det skal bli bedre enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

snart leste igjennom 50 sider av dette men måtte hoppe et par sider...syyykt trøtt men syyyykt imponert over disse bilene.. hehe

siden dere har så helt inni H med peiling på alt..

Jeg skal skifte frontfanger til uka.. vanlig m3 fanger til E36.

Bygger den noe lavere enn vanlig orginal fanger?

Hvordan kan jeg få den noe lavere uten og senke den mer.

Tenkt en del på svær carbon DTM fra GS... den er så fin! :D

7jj8m4oyc4i3tx6lb8b0.jpg

Eller om jeg skal ha infinity leppe..den som bygger opp på midten.. stag eller uten stag osv.. vanskelig dette... Mye valg.. har avtagbar dtm.

Noen hint? takk for all hjelp!

den bygger ikke mer ned, bare mer ut, slik at du "tror" den blir lavere ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snart leste igjennom 50 sider av dette men måtte hoppe et par sider...syyykt trøtt men syyyykt imponert over disse bilene.. hehe

siden dere har så helt inni H med peiling på alt..

Jeg skal skifte frontfanger til uka.. vanlig m3 fanger til E36.

Bygger den noe lavere enn vanlig orginal fanger?

Hvordan kan jeg få den noe lavere uten og senke den mer.

Tenkt en del på svær carbon DTM fra GS... den er så fin! :D

7jj8m4oyc4i3tx6lb8b0.jpg

Eller om jeg skal ha infinity leppe..den som bygger opp på midten.. stag eller uten stag osv.. vanskelig dette... Mye valg.. har avtagbar dtm.

Noen hint? takk for all hjelp!

den bygger ikke mer ned, bare mer ut, slik at du "tror" den blir lavere ;-)

ikke i det hele tatt altså?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er også sant :P

Ja, blir da litt løse deler av det her..

Men vurderer også kanskje, og dette er _stort_ kanskje, om og prøve og bytte felger også..

Må innrømme at disse T198 GS-Race Edition som GS selger er rimelig tøffe.. Men et annet spørsmål er om den svartfargen og røde time-attack ringen passer fargene på bilen min..

ng6hnf0vj0gjrtnyqf8u.jpg

Ellers så tenkte jeg og prøve over Schmidt felgene jeg har liggende hvis ET ikke kræsjer helt på bilen..

Også kanskje selge di du har på til meg ;) =D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har trua på luka Anders! Tror lakkeringa passer ypperlig mtp. resten av bilens detaljer! Gleder meg ordentlig til å se bilen "live" :D

Det er bra:) Du så jo bilde av luka lakkert du, bra du likte det :) Var litt uenig med meg selv en liten stund om jeg likte det eller ikke, men det gror på meg. Blir nok bedre og se den på bilen tenker jeg :)

Ivrig86; Hmm, kanskje det du :-k

Mye kunne du tenkt og gi for dem da? Så og si strøkne, noen små riper har det jo blitt i felgbanen, men ikke noe ekstremt du legger merke til?

PS; Er _dyre_ felger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mattsvart hadde jeg nå HVERTFALL ikke giddi.. Steike seg, det går jo bare 5 minutter så er de like støvete igjen.. "Alle" vet jo at dess mattere overflate dess ruere overflate, dess vanskeligere å rengjøre, og dess lettere for skitt å sette seg..

Her er det dessuten flere ting inne i bildet.. Feks, hvordan vil røde linjen på kanten bli i forhold til den mørke røde fargen ellers.. Hvordan vil svartfargen bli i forhold til det svarte... Jeg tipper ringen blir rosa, og felgene koksgrå, og da er liksom poenget borte.. Ser du allerede har reflektert over det.. Rødfargen kan du gjøre noe med, men det svarte? tvilsomt..

Eneste fordelen med de felgene der er at du ser mindre av de små bremseskivene..

Felgen blir mindre synlig, hjulene i seg selv blir mindre fremtredene, kanten blir "borte", og jeg er redd du kanskje blir litt skuffet..

Forøvrig må jeg si du toner ned bilen betraktelig nå.. Vekk med vingen, mindre fremtonende felger.. Hva blir det neste? Vekk med leppene?

Som jeg har sagt før.. Er helt uenig i at du skal gjøre bilen mindre fremtredende.. Det kler ikke bilen din.. Da må du lakke den i en farge hvertfall..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det du skriver der, og har tenkt på det der i etterkant..

Hovedgrunnen til og kjøpe de felgene var for og få de skrevet inn i vognkort siden GS skal prøve og få de TÜVgodkjent.. OG har egentlig lyst på noen andre felger nå, men er vel ikke bare bare og få solgt de..

Tror jeg blir skuffet selv, men er jo bare tenkestadiet dette da :P

Ja, skal kjøpe orginal fangere igjen nå og klaske på den stålfelger :P

Noe jeg egentlig tror jeg kunne blitt tøft, svarte stålfelger med skikkelig senk:P Men får de vel ikke i større dim enn 16", eller?

Tja, den blir kanskje mindre anonym uten vingen, men bilen blir seende mye breiere og lavere ut bakfra, noe jeg ser på som positivt :)

Så dèt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke ell det Kevin.. :)

Eneste er og kanskje bytte til andre sideskjørt etter hvert, men ike noe jeg stresser med foreløpig..

Skal gi deg en tilbakemelding om vingen din etter jeg har sett den IRL :)

Men tror den forbedrer bilen din mer enn den ikke gjør det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig i det du skriver der, og har tenkt på det der i etterkant..

Hovedgrunnen til og kjøpe de felgene var for og få de skrevet inn i vognkort siden GS skal prøve og få de TÜVgodkjent.. OG har egentlig lyst på noen andre felger nå, men er vel ikke bare bare og få solgt de..

Tror jeg blir skuffet selv, men er jo bare tenkestadiet dette da :P

Ja, skal kjøpe orginal fangere igjen nå og klaske på den stålfelger :P

Noe jeg egentlig tror jeg kunne blitt tøft, svarte stålfelger med skikkelig senk:P Men får de vel ikke i større dim enn 16", eller?

Tja, den blir kanskje mindre anonym uten vingen, men bilen blir seende mye breiere og lavere ut bakfra, noe jeg ser på som positivt :)

Så dèt...

Hehe, svarte stålfelger og skamsenk er noe man tror kan se litt rått ut, men har hatt det på min og ble skuffa:p heheh

Og hvis hovedgrunnen er at du vil ha de TÜv godkjente, så tror jeg nesten jeg ville prøvd å reist til samme biltilsynet som b_haugland gjorde med den hvite.. Det har jeg lyst til å prøve!

Hadde sikkert vært rått med de felgene, men de andre er jo drøyere... Lyst å prøve de svarte på min også jeg, men

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...