vetu03 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Skal ikke ell det Kevin.. Eneste er og kanskje bytte til andre sideskjørt etter hvert, men ike noe jeg stresser med foreløpig.. Skal gi deg en tilbakemelding om vingen din etter jeg har sett den IRL Men tror den forbedrer bilen din mer enn den ikke gjør det Andre sideskjørt? Syntes de passer døds bra de du har jeg. Skal du ha Vörsteiner skjørt med carbon nå eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Hehe, svarte stålfelger og skamsenk er noe man tror kan se litt rått ut, men har hatt det på min og ble skuffa:p hehehOg hvis hovedgrunnen er at du vil ha de TÜv godkjente, så tror jeg nesten jeg ville prøvd å reist til samme biltilsynet som b_haugland gjorde med den hvite.. Det har jeg lyst til å prøve! Hadde sikkert vært rått med de felgene, men de andre er jo drøyere... Lyst å prøve de svarte på min også jeg, men Ble det det altså? Hadde trodd det hadde gjort seg jeg. Jaja Det som er hovedgrunnen ja. Nope, han fikk ikke felga godkjent gitt Kanskje jeg skal kjøpe meg Racing Hart RS721, bare for og være ækkel Andre sideskjørt? Syntes de passer døds bra de du har jeg. Skal du ha Vorsteiner skjørt med carbon nå eller? Nja, har ikke bestemt meg for noen andre, men tenker på det.. Er litt dårlig passform på dem jeg har, de flukter ikke helt bra foran og bak. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BreitBau Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Bare å gjøre det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Den har jo hatt det før så Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Hmm, gjorde han ikke det da?! Set som står i tråden hans da.. Hvordan gikk det når du måtte vise bilen for BT da, møtte du opp med stålfelger? Nei det ska jeg si deg, vi tenkte bare "nei vi gir faen" så kjørte vi bilen slik den er til biltilsynet. merkelig og overraskende fikk vi den gjennom, fekk godkjent felgene med dekka og. felgene var innenfor den +- 5% regelen å siden dekka ikke stikker utenfor skjermene var ikke det noe problem. Så har ikke noe å tenke på overfor biltilsynet lenger Står det i vognkortet att bilen er godkjent med de hjula? Da må jeg bare gratulere.. Hvor fikk du det godkjent sa du? Yess...det gjør det:) takker for det, fikk de godkjent her hjemme på biltilsynet. volda/ørsta Haha:p Okey, da skjønner jeg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Snakka med Ole, han som sa at den ikke ble godkjent.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Snakka med Ole, han som sa at den ikke ble godkjent.. Hmm, merkelig!! Jaja, da er det jo ingen vits å reise dit å prøve. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 19, 2009 Forfatter Share Skrevet April 19, 2009 Ja, er kjipt og dra dit for og finne ut at det ikke går alikevel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Nå begynner bilen å bli klar for sommer sesongen Mangler bare å få kobla opp de derre "#¤!!¤¤@%&/ el setene!!! Har fått i gang pasasjer sete men fører setet med memory funksjon #"¤¤#@&% men det skal gå til slutt Bilen må jo bli klar for Molde!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Hehe, bra du står på Ole Ja, hadde vært kjekt og kunne justere setet litt før vi kjører opp dit Gleder meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Du gleder deg til limmo runden utpå kvelden du tenker jeg da blir det liv rai rai!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet April 20, 2009 Forfatter Share Skrevet April 20, 2009 Hehee, jupp, derfor jeg blir med jo Fikk fri på mandagen og, så kan ta den ordentlig ut på lørdagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Bra den begynner å bli klar... Klør i fingrene etter å komme hjem jeg også nå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Hvor å når er moldestukets show and shine?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JonasD Skrevet April 20, 2009 Share Skrevet April 20, 2009 Molde: 25 og 26 April: Treffhallen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå