Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nope, dårlig med det gitt :P

Hadde ikke akkurat forventa og fått noe heller, men var moro og få tillbudet om og være med dit og stille ut..

Sklei rundt i Automote limoen fredagen og lørdagen òg, så hadde en knall tur jeg! 8)

Fikk sittet inn interiøret idag og, 5t kjøretur i strekk med en liten matpause på Sunndalsøra.. Er ordentlig godt og sitte i, men blei kje i ryggen den siste timen men det er vel bare normalt etter og sitte i samme posisjon i lengre tid..

CSL luka var over all forventning! Blei skikkeli bra synes jeg, den kledde bilen godt 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

;)

DSC_0472.jpg

DSC_0463.jpg

DSC_0427.jpg

DSC_0469.jpg

DSC_0494.jpg

DSC_0461.jpg

DSC_0475.jpg

Har noen flere og, men de kommer senere ikveld.. Har mobilt bredbånd og dekningen hjemme suger store eselballer så laster opp resten da jeg er i byen :)

Edit: Legger til bildene fra treffet i innlegget her etterhvert som je får lastet dem opp :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FAEN å pooorno den bilen din er!!! :twisted:

Ble bra med csl luka ;)

Takk for det ;) Blir spennede og se hvordan coupè'n din blir også ;)

Hmm...grei bil du har,men skal eg pirke på noe må det bli bakfangeren,baklyktene og mangel på lakk på nettingen..

Takker :)

Bakfangeren blir nok, nye baklamper kommer på før Valle Hovin 2.mai, og skal bytte til svart netting ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne ræva:

P5240281.jpg

Kontra denne?

DSC_0463.jpg

Helt ærlig? Så syns jeg kanskje hekkskjørtet ditt ble litt "feil".. Er ikke helt sikker på hvordan jeg liker det da det bygger så langt ned, når luka i tillegg er så høy..

Formen og alt på luka er kult det altså, men akkurat i dete tilfelle tror jeg kanskje du skulle hatt en bakfanger med mindre nedbygging.. Tror faktisk ræva hadde blitt finere dersom du ikke hadde noe under nivået med eksospottene.. Feks en 4 rørs M3 ræv på den der hadde vært SINNSYKT mye bedre bakenfra men det kan jo igjen være helt feil fra siden..

Dette er bare min foreløbige mening da.. Kan jo hende jeg endrer den igjen.. Men for min del har du endret konseptet litt..

Forøvrig kan jeg også se du har de nye plastikkskilta? Åssen er de?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

thagen2; Takk for komplimentene! :D

Skryt blir man aldri lei av 8) Heheh..

BreitBau; Du og disse lange innleggene dine, er jo nødt til og svare og nå da :P

Den blir en smule voldsom iforhold til luka bakfra nå ja, men det er blir en vanesak. Synes den ser bedre ut jeg nå etter og ha studert og sett på den fra de fleste vinkler.

Mulig du har rett angående og bytte til M3 fanger og 4 utblås, men vet ikke hvordan det kommer til og bli seende ut i profil.. Vil tro at det blir en liten kræsj da med fronten og sideskjørta som er såpass lavt at med et hekkskjørt som bygger endel høyere blir også seende rart ut.

Får gå ut etterpå og prøve og visualisere hvordan det kommer til bli kanskje.

Du får komme deg til Valle Hovin, så jeg får en mening fra deg etter du har sett den live.. Kan jo hende du skifter mening som du selv skrev ;)

Stemmer det, er fornøyd med de jeg, syntes de er pene og se på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes den så nice ut jeg, kan være enig at det er fordeler/ulemper ved begge baklukene.. Men Syntes det veier litt opp for hverandre, så om du har den ene eller den andre. Så er det ikke sånn at jeg syntes du bør bytte... Begge 2 kler bilen på forskjellige måter! Og syntes absolutt det var morsomt å se den sånn som den er nå, får bare vente til å se den live! Syntes egentlig det var litt kult med den måte du viser carbonen på jeg, bilen er jo dratt rimelig langt, er ikke noen Orginal polizei bil, og da syntes jeg det ble tøft med det på luka.

Gleder meg til å se den i real..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...