Dirty Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Klart den skal stå rett opp! det som er fett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 harryklubben! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vetu03 Skrevet Mars 26, 2008 Share Skrevet Mars 26, 2008 Hvet ikke jeg, om det var kult eller litt rart.. Vill gjerne se flere bilder før jeg sier noe mer;) blir sikkert helt annerledes in real life... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Hehe, hvor er den hen da? på Automote? Jeg forhandler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Står viskerne på mercedes rett opp? nei. Jeg får også golf 2 assosiasjoner med den viskern din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Det er så Harry med monovisker! Ihvertfall når den står rett opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30Frelst Skrevet Mars 27, 2008 Share Skrevet Mars 27, 2008 Hehe, hvor er den hen da? på Automote? Jeg forhandler Du forhandler? x ] Jeg tenkte jeg skulle ta meg en tur og sjekke den ut serru! ; ) Vært flinke så langt! Creds for det : ) Hvor er bilen parkert hen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Har fått inn høyttalere til deg..Kappa perfect komponentsett foran og jbl bak.. Det er gull! Terje blir vel ferdig med monteringa helga her ettersom jeg skjønte på han? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 27, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2008 Eyy! Ser folket her disser monoviskeren min Hehe.. Den skal stå midt på ja, hvorfor er det ellers vits med monovisker, hvis du skal gjemme'n? Kanskje jeg er litt harry da, for jeg synes det ser tøft ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Eyy!Ser folket her disser monoviskeren min Hehe.. Den skal stå midt på ja, hvorfor er det ellers vits med monovisker, hvis du skal gjemme'n? Kanskje jeg er litt harry da, for jeg synes det ser tøft ut Jeg viste du var fornuftig Må ikke høre på de andre gammlingene ( Monovisker skal stå rett opp!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Jeg viste du var fornuftig Må ikke høre på de andre gammlingene ( Monovisker skal stå rett opp!) Hehehe.. Så sant som det er sagt det Ole Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Begynner å bli altfor gammel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 28, 2008 Share Skrevet Mars 28, 2008 Begynner å bli altfor gammel Jeg og tydeligvis. Nærmer meg 21 og har visst allerede fått gubbesmak Jeg forbinder også monovisker med golf2, men skal ikke dømme noe jeg ikke har sett i virkeligheten Kan hende det blir bra når man ser bilde av hele bilen og ikke bare ruta Men er det lovlig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 28, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 28, 2008 Begynner å bli altfor gammel Året eldre enn meg, hvis jeg ikke tar helt feil hehe Er vel en smakssak det, som alt anna.. Noen liker det, andre liker det ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Mars 29, 2008 Share Skrevet Mars 29, 2008 Må nok slenge meg med på gamlingene" her.. Ikke kult.!! En annen ting er at det er ulovlig og er du uheldig å blir stoppet, så må du på biltilsynet med bilen.!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå