Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

aha... hehe... sett lista jeg med ting jeg har bestilt til drivlinja da? nå skal alt stives opp og ikke noe slark i understell ^^

bestilte du de delene henne da? planer om fult powerflex og litt merunder der en gang jeg også.

hvis du stiller spørsmålet i min tråd, så skal jeg svare der :-P hehe... bare så vi ikke ødelegger anders` tråd her :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

aha... hehe... sett lista jeg med ting jeg har bestilt til drivlinja da? nå skal alt stives opp og ikke noe slark i understell ^^

bestilte du de delene henne da? planer om fult powerflex og litt merunder der en gang jeg også.

hvis du stiller spørsmålet i min tråd, så skal jeg svare der :-P hehe... bare så vi ikke ødelegger anders` tråd her :-P

Haha, trenger du bumps?;):lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aha... hehe... sett lista jeg med ting jeg har bestilt til drivlinja da? nå skal alt stives opp og ikke noe slark i understell ^^

bestilte du de delene henne da? planer om fult powerflex og litt merunder der en gang jeg også.

hvis du stiller spørsmålet i min tråd, så skal jeg svare der :-P hehe... bare så vi ikke ødelegger anders` tråd her :-P

Haha, trenger du bumps?;):lol:

nei nei... men ikek vits å fylle denne tråden mer en nødvendig ^^ hahah

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vegard har kommi i en periode av livet der lommeboka er den største "pain in the assen"... Det løses på samme måte so jeg gjorde, værvet meg i forsvaret ;)

Og etter å ha vært i forsvaret ett år, jobbet jeg i forsvaret i ett år, og tjente en shitload med penger som jeg brukte opp underveis.. Var konge da :D

Tok med meg arbeidslyst hjem igjen, pg jobber stort sett mye mer enn vanlig;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nei... men ikek vits å fylle denne tråden mer en nødvendig ^^ hahah

Men likevel så klarte dere jo det fint :P

BreitBau; Er heldigvis ikke i den fasen ennå, men blir vel ikke lenge til før det blir leilighet på meg, så da blir det vel merkendes er jeg redd :P Har gudskjelov ikke noe lån på noen av bilene jeg har/hatt (bank i bordet) og håper jeg slipper det også.. Har jo rundt 500K stående i bil nå, så er relativt fornøyd med det :)

Men det er jo ene og alene pga jobb, har vært i fast jobb siden jeg var 18, og har jobbet 12t dager + mer innimellom fast nå i snart 4 år..

Det er vel eneste grunnen til at jeg har den bilen som jeg har nå, og enda nok til "uforutsette hendelser" som kan skje..

Og tilbake til bilen, om en måned elns så kommer det nok noen råe bilder av bilen, som jeg gleder meg veldig til :D

Har tatt kontakt med Marius Aasheim, og han har sagt seg villig til og ta en shoot med bilen! :)

Det kommer til og bli rått og se hva han får til, bildene til Stramvaier innpå er jo episke synes jeg..

Er jo nødt til og bli bra det der ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dagen :) Like gamle vi da. Jeg henger bare 2 mnd etter ;) Fotoshoot(av bilene) neste helg :) Og kanskje en pils eller to? ;)

Takk for det Julian :D

Ja det burde vel kunne ordnes vettu :)

Men bare en eller to pils? Så kjedelig da :lol::P

Sondre: Tsss, bare spedbarnet du jo ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...