Gå til innhold

Black'N'Red E46 320Ci, Solgt!


anders87
 Share

Anbefalte innlegg

Men bare en eller to pils? Så kjedelig da :lol::P

Poeng til deg!

OnTop: Hvor- og når skal han Marius Aasheim eller hva han het ta bilder av bilen din? :) Jeg vil også ha bilder av bilen min fra han. Han er DYKTIG med locations.

Well thank you sir :P

Veit ikke, skulle sende han en PM en helg jeg skulle være nedenfor så skulle han se om han hadde tid :) Var meninga nå i helgen, men drar oppover til Trondheim imorra jeg så..

Ja, han er rå på og finne det! :D

Send han en PM og hør da vettu, kaller seg vel Photowerkz innpå forumet :)

BreitBau: Ja det er noe i det du sier, blir fantastiske bilder de han tar.. Er jo sånn at man kan sitte og stirre like mye på omgivelsene rundt som på bilen.. Og da har han fått til noe vesentlig bra synes jeg..

Ja fyy, gleder meg til og sprette den ja:D

Mor mi drar opp for hente den nå, siden postkontoret er stengt imorra.. Så den står vel og venter på meg da jeg kommer hjem ikveld ;)

Liker da og vaske og polere nå og jeg, men CG er hakket råere igjen kanskje? Blir moro og teste det ut hvertfall :)

Gleder meg til og prøve ut Miracle Dryer'n jeg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 1.5k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Liten update her nå.

For nå er bilen godkjent på norske veier i 2 år til :)

Var positivt overrasket over hvor bra den egentlig var under.. Det meste av foringer var tighte og fine og alt var like helt under der! Må snart skaffe meg nye klosser rundbaut da disse begynner og bli litt slitte, og tenker jeg kjøper YellowStuff sine.

Monterte også ny svart netting siden den som sitter på hadde falmet totalt, så får håpe svartfargen sitter litt bedre denne gangen :P Spraylakka også de alu. stagene svarte bak fangeren så dem ikke skal synes så lett, og fikset vannlekkasjen på sprederne.

Var et svare strev og få den opp på bukken, men gikk da det òg ;) Får se om jeg får lagt opp noen bilder her av det..

:oops: Fant forresten ut nå 1 år etter at jeg har hatt bilen at felga mine ikke er 8,5" og 10"... :oops:

De er visst 9,5" foran og 10,5" bak :lol:

Jaja, var jo bare positivt det da igrunn, men akk så flaut da gitt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe..ikke så greit å finne ut hvor breie felga er hvis man ikke er helt NØØØRD på hvor mye dekkstrekk den og den bredden gir på den og den felgbredden.

Den har vel stått på alle fire hjula siden du fikk den? Mao. har du aldri fått mulighet til å lese av specs. på innsiden av felgen?

..og rått at de er såå breie da. Helsike :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, det funker det altså!! 255 på 10,5" blir en del strekk ja, syntes 265 på 10,5" som jeg har er mye strekk jeg..

Ble nok bra med ny netting;) Merkelig den har falma så sykt da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er innom Bergheim en tur, så blir det Big Horn, Bowling og byen etterpå ;)

Blir bra det her, vært og kjørt Viksund 340 St. Cruz til og nå og drukket pils siden kl 12:30 idag :lol:

Æ gler mæ :D :D

Tøfft ;) Må dra på Bowling1 da. Byens beste bowling ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du har rar kjørestil :-P du strever liksom etter å holde deg oppe i rattet :-P hehe... rett opp seteryggen, så slipper det å se ut som om bilen har 1 million hester og du er redd den kjører fra deg ^^ hahaha

nei da, men kult kjørebilde :-)

MEN, fra siden passer eksosen bakluka ;-)

sånn som meg, dtm stusser og gt vinge :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, har ingen fast kjørestilling, men pleier og bytte litt på, iløpet av en 3t kjøretur.. Sitter sånn som jeg sitter der også lent tilbake i stolen med armen strak mot mot rattet andre ganger osv osv.. Sådet ;)

Joda, eksosen passer til luka faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...